Vi er da kommet godt i gang. 2-0 mod AGF, endda uden Kaba. Aner ikke hvordan udtrykket var, men det lyder da som om vi er nogenlunde hvor vi skal være. Uden man skal ligge meget i træningskampe.
Oprydningen af truppen går også fremad. Ronnie er væk, Kraev og Dyhr ud og få spilletid. Kaan Kairinen og Michael Baidoo (jeg helt havde glemt vi stadig havde på kontrakt) er også permanent ude. Jeg så lige på transfermarkt, at da det her transfervindue åbnede havde vi 45-46 seniorspillere (altså født før 2002, og derfor for gamle til u-19) på kontrakt. Det lyder umiddelbart for mig ret vildt.
Nu er vi på vej med udrensningen, men vi har stadig en række mærkværdige spillere på kontrakt som Søren Reese, Mayron George, Gloire Rutikanka og favoritten Chuma Anene. Jeg ved ikke hvor meget af lønnen til de +15 udlejede spillere, vi er med til at betale, og selvom en del af dem nok ikke har millionlønninger, så kunne det da alligevel godt rende op i en betragtelig udgift.
Med Dyhr på leje skal Joel vel kunne dække begge sider går jeg ud fra, eller henter vi en ind? Kraev bliver forhåbentlig i Portugal. En meget rar og ærlig type, men forløst bliver det vist aldrig i FCM. Hvem skal vi ellers have ryddet ud i, der stadig er i truppen? Mayron George er vel fortid forhåbentlig permanent. James (Der slet ikke var udtaget til kampen i dag), kunne være et bud?
Derudover rygtes det at såfremt Brentford rykker op, så sendes Frank til Brentford for lidt over 100 millioner. Det lyder voldsomt. Fans af andre klubber har til tider (lidt hånende) sagt, at FCM bare ender som feederklub og andet hold for Brentford. Hvis det her er måden, så vil vi i hvert fald være en meget velbetalt en af slagsen..
Oprydningen af truppen går også fremad. Ronnie er væk, Kraev og Dyhr ud og få spilletid. Kaan Kairinen og Michael Baidoo (jeg helt havde glemt vi stadig havde på kontrakt) er også permanent ude. Jeg så lige på transfermarkt, at da det her transfervindue åbnede havde vi 45-46 seniorspillere (altså født før 2002, og derfor for gamle til u-19) på kontrakt. Det lyder umiddelbart for mig ret vildt.
Nu er vi på vej med udrensningen, men vi har stadig en række mærkværdige spillere på kontrakt som Søren Reese, Mayron George, Gloire Rutikanka og favoritten Chuma Anene. Jeg ved ikke hvor meget af lønnen til de +15 udlejede spillere, vi er med til at betale, og selvom en del af dem nok ikke har millionlønninger, så kunne det da alligevel godt rende op i en betragtelig udgift.
Med Dyhr på leje skal Joel vel kunne dække begge sider går jeg ud fra, eller henter vi en ind? Kraev bliver forhåbentlig i Portugal. En meget rar og ærlig type, men forløst bliver det vist aldrig i FCM. Hvem skal vi ellers have ryddet ud i, der stadig er i truppen? Mayron George er vel fortid forhåbentlig permanent. James (Der slet ikke var udtaget til kampen i dag), kunne være et bud?
Derudover rygtes det at såfremt Brentford rykker op, så sendes Frank til Brentford for lidt over 100 millioner. Det lyder voldsomt. Fans af andre klubber har til tider (lidt hånende) sagt, at FCM bare ender som feederklub og andet hold for Brentford. Hvis det her er måden, så vil vi i hvert fald være en meget velbetalt en af slagsen..
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!