Redigeretlør 30. jan 2021
Jeg kan nu nemt se pointen i at hente Løssl. Jesper Hansen bliver 36 til Marts, og selvom han stadig er ligaens bedste keeper, så har han jo ikke mange år tilbage på topplan - det kan hurtigt gå ned af bakke. Men ikke mindst har han jo brug for konkurrence. Vi har ligesom set at Mikkel Andersen åbenbart ikke engang kan reglerne for hvornår han må samle bolden på længere. Vi er for sårebare, hvis Jesper bliver skadet. Til sommer er både Mikkel Andersen og Oliver Ottesen fortid. Samtidig kommer Elias hjem, men skal formentlig udlejes til en superligaklub, da han nok ikke er klar til at tage i FCM med det samme, selvom han er et kæmpe (også fysisk) målmandstalent.
Hvis man henter Løssl har man to voldsomt stærke keepere, der forhåbentlig kan gøre hinanden bedre, og så må den bedste mand jo stå. Jeg ser det mindst ligeså meget som et udtryk for følelser, at lade være at hente en reel konkurrent til Jesper, blot fordi vi alle sammen godt kan lide ham.
Hvis Løssl kan hentes gratis er det en no-brainer som jeg ser det.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!