Haps.
Så er vi sikret på målmandsposten de næste år. Jeg synes, det er det rigtige at gøre, hvis det var nu, chancen bød sig. Det kan godt være, at vi i den ideelle verden skulle vente et halvt til et helt år med at investere i en målmand, men den oplagte arvtager har hele tiden været Lössl. Og det er ikke givet, at vi ville kunne få fat i ham til sommer.
Så er vi sikret på målmandsposten de næste år. Jeg synes, det er det rigtige at gøre, hvis det var nu, chancen bød sig. Det kan godt være, at vi i den ideelle verden skulle vente et halvt til et helt år med at investere i en målmand, men den oplagte arvtager har hele tiden været Lössl. Og det er ikke givet, at vi ville kunne få fat i ham til sommer.
Midtjylland!