Snak

Mere indhold efter annoncen
Ej lad nu vær. I har vundet det. 95% så. Men det er vundet for jer :). Og nej er ikke FCK fan. I har også holdet osv til det. Det er jer der skal spille cl det er bedst for dansk fodbold. Også FCK skal spille EL. Sådan er det jo pt :)
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Må indrømme at jeg er meget spændt på kampen i morgen. Er spændt på om vi har værktøjerne til at dirke Sønderjyskes forsvar op. Synes tit vi hat det svært mod dem.
At falde er ingen skam, men at blive liggende er
NickInter@

Hvad så nu? Skal du spille smart på andres bekostning igen?
I må nok hellere til at finde glidecremen frem, for vi kommer langsomt men sikkert bagfra
Og dyret så, at tilbage var godt.
I må nok hellere til at finde glidecremen frem, for vi kommer langsomt men sikkert bagfra


Ja sikke en magtdemonstration den her kamp har været. Kørt stille og roligt hjem på rutinen mod et meget stærkt AaB-hold i elendig form, og uden nogen af deres mest essentielle spillere. Det kan ikke gå galt for FCK nu. Vinder man over AaB, så vinder man over alle.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det ser RIGTIG sikkert ud i dag, ingen tvivl om det. :D
Sikke en tålmodighed I Midtjyllandfans har. Gad vide om tålmodigheden ville være gengældt, hvis I vraltede ind i Københavnernes tråd og galdede op om den uhyggelige form og styrke jeres pågældende hold viste?
\"Jeg er squ da ligeglad om han bider.\"
Kastrup191@

Jeg henvendte mig til NickInter som tidligere har været inde i FCK tråden og være generende, nu er han og finde i Midtjylland tråden og tale FCK ned igen, det var den eneste jeg henvendte mig til. Du kan jo prøve og læse hans indlæg.
Sikke en tålmodighed I Midtjyllandfans har. Gad vide om tålmodigheden ville være gengældt, hvis I vraltede ind i Københavnernes tråd og galdede op om den uhyggelige form og styrke jeres pågældende hold viste?


Edit: Tror måske bare jeg misforstod dit indlæg haha - min fejl!
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Til de oprindelige Midtjylland fans, så skal det beklage hvis det var over stregen, selvom jeg ikke nævnede jeres hold i min entre.
Annonce