Ej lad nu vær. I har vundet det. 95% så. Men det er vundet for jer :). Og nej er ikke FCK fan. I har også holdet osv til det. Det er jer der skal spille cl det er bedst for dansk fodbold. Også FCK skal spille EL. Sådan er det jo pt :)
Forza inter!!!!!!💙🖤
OB i dk 💙