Tænker du er FCK fan , i har da ellers mange gange pointeret at Europa kampprogram kan koste i ligaen , man nu det er andre, der er ude i er historisk hidsigt program , lægges det os til last.
Du står så ret ene med den holdning om at i var der bedste hold i pokalen, Boile måtte jo også hele tiden smide sig ned for at blokere farlige skud på mål.
Sønderjyske var en premiere kamp, havde i mødt et lidt stærkere hold i går , var det blevet til nederlag.
Dit niveau har du så afsløret i andre beskeder, så mon ikke du bare skal smutte over i din egen klub tråd.
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.