Syntes nu pfeiffer har været god, han taber ikke bolden og afleverer pænt. Havde onyeka nu ladet ham sparke i stedet for det vage skud han havde, så kunne vi måske have set pfeiffers første mål.
Sønderjyske spiller på deres præmisser og de gør det godt.
Cajuste bliver nødt til at komme af banen og så få en anden ind. Nu har dommeren været nede og se at han har taget fejl, så en lille fejl fra cajustes side og han er ude.
Sønderjyske spiller på deres præmisser og de gør det godt.
Cajuste bliver nødt til at komme af banen og så få en anden ind. Nu har dommeren været nede og se at han har taget fejl, så en lille fejl fra cajustes side og han er ude.