Snak

Mere indhold efter annoncen
Lawrence Thomas: er vel også årets køb i superligaen :)
#Dansksport #danskfodbold #England #italien #st pauli
Det er altså lidt sjovt at han Dion Cools hele tiden bliver kaldt for JOHN KOHWLS
Altså jeg skal da ikke kunne sige om "Kohwls" er den korrekte, belgiske udtalelse af "Cools". Men er ganske sikker på at "Dion" eller bliver til "John" i hvert fald..
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
De har efterhånden et par gange liiige tjattet en bold væk SønderjyskE. Hver gang giver han bare en løftet pegefinger. Denne gang Dal hende. Tidligere var det Vinderslev, der vist også var ham der smed sig i en duel med Gustav Isaksen tidligere, som om han var blevet stemplet. Han er ved at udvikle sig til et træls bekendtskab på dagen.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Den her taber vi. Alt for meget poleret bold og ikke så meget fight.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hold kæft dommeren har en dårlig dag på kontoret. Føj for fanden.
KOM NU MED DEN KASSE FOR HELVEDE ALTSÅ
For fanden Isaksen.. Der skal du jo score..
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Hvor er det til at brække sig over mand. Ufatteligt at vi skal smide vores gode position i ligaen på baggrund af sådan en kamp her.
Sikke da en måde at starte foråret på.
Lige til at lukke op og skide i.
FCM Liverpool
Annonce