De har efterhånden et par gange liiige tjattet en bold væk SønderjyskE. Hver gang giver han bare en løftet pegefinger. Denne gang Dal hende. Tidligere var det Vinderslev, der vist også var ham der smed sig i en duel med Gustav Isaksen tidligere, som om han var blevet stemplet. Han er ved at udvikle sig til et træls bekendtskab på dagen.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!