Flot mål
Snak
tors 4. feb 2021
Meget godt sparket ind. Vi møder et hold der vil bøvle og fighte. Det er de bedre til end vi er til at spille fodbold åbenbart.. Lad det være et fucking wake-up call til resten af efteråret. Og så kan vi da håbe at vi ikke får SønderjyskE med i top 6.. Jeg vil hellere have Randers.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
tors 4. feb 2021
Lad os bare skrive denne op som en dårlig start. Den første kamp efter pause er altid noget underligt noget.
Det gør ikke jagten på mesterskabet nemmere når nu bif vinder lige om lidt.
Det gør ikke jagten på mesterskabet nemmere når nu bif vinder lige om lidt.
tors 4. feb 2021
Isaksen er til gengæld ved at spille en rigtig god kamp, det kan man vel trods alt varme sig lidt på.
tors 4. feb 2021
Syntes sgu ikke mere hæl og tå i form af mabil er hvad der er brug for. Især når man ikke er god til det!
Redigerettors 4. feb 2021
For helvede Mabil din store klovn. Jeg tror ikke der kan være tvivl om at Isaksen er over Mabil i hirakiet nu. Det er godt nok lang tid siden han har ramt et højt niveau.
tors 4. feb 2021
Fremragende af Paulinho. Men det var sgu desværre nok det.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
tors 4. feb 2021
Ja det kan kun gå fremad herfra. Skræmmende dårlig attitude. Vi møder et hold, der godt nok ikke vil særlig meget. Men de viste sgu stadig mere hjerte end vores drenge gjorde. Jesper må i øvrigt tage det første mål på hans kappe. Håber ikke for ham, at det er hans reaktion på at få en seriøs udfordrer..
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!