Snak

Mere indhold efter annoncen
Tror pfeiffer får sin første pind i dag :-). Han har spillet fint.
Jeg syntes lidt man negligeer Randers defensiv når man siger at FCM ikke skaber noget, det er trods alt superligaens i øjeblikket klart bedste, men Pfeiffer er selvfølgelig ikke en en-til-en erstatning for Sory Kaba.
Randers har en fin defensiv. Det samme har Sønderjyske. Men det er vel OK at påpege, at der SKAL skabes mere end i de 3½ kamp mod de 2 hold. Specielt hvis begge hold kommer med i top 6. Og med den offensiv FCM burde have, så skal der altså skabes større chancer.
Nå, den kunne godt ende ud i endnu et nederlag.
Går stadig alt for langsomt med boldomgangen og flere af dem har vist fået nykker, siden de mener det er bedre de holder personligt på bolden, fremfor at spille hurtigere.

Højre back er godt nok et svagt led og man mangler total tilstedeværelse i feltet.

Meget skuffende offensivt output igen.

Håber Dreyer kan vende det.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Så fik du sku ret med Pfeiffer, hold kæft en lettelse
Endelig! Godt Paulinho!
Haha - småsjusk af Sisto, Evander og Dreyer i samme angreb :) Og så kom den :)
never mind
Nå, øv. Ville ellers lige til at hovere, men så glemte de lige at dække op..
Annonce