Tror pfeiffer får sin første pind i dag :-). Han har spillet fint.
Snak
man 8. feb 2021
Jeg syntes lidt man negligeer Randers defensiv når man siger at FCM ikke skaber noget, det er trods alt superligaens i øjeblikket klart bedste, men Pfeiffer er selvfølgelig ikke en en-til-en erstatning for Sory Kaba.
man 8. feb 2021
Randers har en fin defensiv. Det samme har Sønderjyske. Men det er vel OK at påpege, at der SKAL skabes mere end i de 3½ kamp mod de 2 hold. Specielt hvis begge hold kommer med i top 6. Og med den offensiv FCM burde have, så skal der altså skabes større chancer.
man 8. feb 2021
Går stadig alt for langsomt med boldomgangen og flere af dem har vist fået nykker, siden de mener det er bedre de holder personligt på bolden, fremfor at spille hurtigere.
Højre back er godt nok et svagt led og man mangler total tilstedeværelse i feltet.
Meget skuffende offensivt output igen.
Håber Dreyer kan vende det.
Højre back er godt nok et svagt led og man mangler total tilstedeværelse i feltet.
Meget skuffende offensivt output igen.
Håber Dreyer kan vende det.