Hausser jeg var så enig i dit indlæg, men sjovt at lige de to så afgør det. Vigtige 3 point, men ikke helt fortjent.
Snak
man 8. feb 2021
Evander skal også have ros for at holde på bolden og suge 5 mand til sig inden han sender Dreyer afsted.
man 8. feb 2021
Det er ihvertfald en hel del at arbejde med imod kompakte forsvar, for vi kommer til at møde det i mange kampe i efteråret.
Vi spiller helt generelt for langsomt og der er for få spillere som bevæger sig uden bold og løber dybt. Man kan se hvor meget Isaksens løb gjorde i første halvleg, men han mangler stadig det sidste kvalitet i sine berøringer og er stadig udfordret på tempoet.
Cajuste, Sisto, Evander, Dreyer, Mabil skal virkelig tage sig sammen og for mig at se, er Cools stadig en hæmsko i vores offensiv.
Pfeiffer? Det var vigtigt kan fik scoret, men han fylder ikke nok i feltet og virker aktuelt for tung..
Vi spiller helt generelt for langsomt og der er for få spillere som bevæger sig uden bold og løber dybt. Man kan se hvor meget Isaksens løb gjorde i første halvleg, men han mangler stadig det sidste kvalitet i sine berøringer og er stadig udfordret på tempoet.
Cajuste, Sisto, Evander, Dreyer, Mabil skal virkelig tage sig sammen og for mig at se, er Cools stadig en hæmsko i vores offensiv.
Pfeiffer? Det var vigtigt kan fik scoret, men han fylder ikke nok i feltet og virker aktuelt for tung..
man 8. feb 2021
Pfeiffer? Det var vigtigt kan fik scoret, men han fylder ikke nok i feltet og virker aktuelt for tung..
Meget kan man også sige om Kaba, men han er ihvertfald bedre at spille bolden op på end Pfeiffer er.
FCM
Liverpool
Redigeretman 8. feb 2021
Jeg savner at se Sisto løbe mere i dybden på kanten. Jeg synes i hvert fald han har tendens til at gå for centralt, og spille mere som en 10´er. Jeg så hellere Sisto spille bredere, udfordre mand-mand derude, og true i dybden. Som vi husker ham bedst fra hans første periode i klubben.
man 8. feb 2021
stik i rend dreng
Enig, han falder alt for meget ned og ind i banen og alle de gode aktioner han laver, er alt for ofte på betydningsløse positioner, hvor at sætte en mand eller lave en god vending, slet ikke har noget impact.
Ved gerne han vil være betydningsfuld, men aktuelt er han mere en hæmsko i opspillet, for han tager alt for mange berøringer, på de forkerte positioner i banen..
Jeg savner at se Sisto løbe mere i dybden på kanten. Jeg synes i hvert fald han har tendens til at gå for centralt, og spille mere som en 10´er. Jeg så hellere Sisto spille bredere, udfordre mand-mand derude, og true i dybden.
Enig, han falder alt for meget ned og ind i banen og alle de gode aktioner han laver, er alt for ofte på betydningsløse positioner, hvor at sætte en mand eller lave en god vending, slet ikke har noget impact.
Ved gerne han vil være betydningsfuld, men aktuelt er han mere en hæmsko i opspillet, for han tager alt for mange berøringer, på de forkerte positioner i banen..
man 8. feb 2021
Sagde Jakob Poulsen lige, i Offside på TV3 Sport, at han havde håbet på en job åbning i enten Viborg eller FC Copenhagen?
Redigeretman 8. feb 2021
Det lød sådan ;) Jeg tror da helst han så en tjans i FC Midtjylland, men det lyder som om han gerne vil være omkring et første hold, og de pladser er altså ret tungt besat i FC Midtjylland som det ser ud lige pt.
Puha, det er ikke et ret godt interview med Jakob Poulsen - han er helt slukket på FC Midtjylland, og det er virkelig sørgeligt. Jeg så ham i hvert fald ret meget som ´Mr. FCM´, men sådan ser han overhovedet ikke sig selv. Det er fandme trist. Han er ikke engang specielt klar på et job i FCM, det ville mest være af nød lyder det nærmest som om.
Puha, det er ikke et ret godt interview med Jakob Poulsen - han er helt slukket på FC Midtjylland, og det er virkelig sørgeligt. Jeg så ham i hvert fald ret meget som ´Mr. FCM´, men sådan ser han overhovedet ikke sig selv. Det er fandme trist. Han er ikke engang specielt klar på et job i FCM, det ville mest være af nød lyder det nærmest som om.
man 8. feb 2021
Kan det ikke bare være fordi, at det er der, som senest har haft jobåbninger, og at det er det som han forholder sig til? Altså at han ikke fik plads der (som han havde håbet)?
Redigeretman 8. feb 2021
Jakob var en god mand for os - ingen tvivl om det!
Men når det så er sagt, spillede han een god kamp i den sæson vi blev pokalmestre og det var finalen. Resten i den sæson, var noget juks. Han var absolut een af de svageste i hver kamp, og fik i mine øjne alt for mange kampe på grund af sit navn.
Men når det så er sagt, spillede han een god kamp i den sæson vi blev pokalmestre og det var finalen. Resten i den sæson, var noget juks. Han var absolut een af de svageste i hver kamp, og fik i mine øjne alt for mange kampe på grund af sit navn.
Nogle fans lever i fortiden - jeg lever hellere i nutiden og fremtiden!
FCM