Ja han lyder egentlig ganske bitter stadig. Det overrasker mig faktisk. På den ene side kan jeg godt forstå, at han er frustreret over, at hans afslutning i klubben ikke blev som håbet. Omvendt virker det også lidt.. fesent? At fortsat være SÅ sur over at blive sat ud. Virker som om han tager det som et meget personligt angreb. Det tror jeg ikke umiddelbart det var, og hvis man tager det så personligt at blive bænket, så virker det overraskende, at man har klaret sig så længe i en meget kynisk fodboldverden.
Med det sagt, så håber jeg da at klubben, og især kommunikationen, har lært af det her, så man forhåbentlig ikke ser klublegende stå tilbage sådan der igen. Det gør jo nærmest helt ondt at høre.
Med det sagt, så håber jeg da at klubben, og især kommunikationen, har lært af det her, så man forhåbentlig ikke ser klublegende stå tilbage sådan der igen. Det gør jo nærmest helt ondt at høre.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!