Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja han lyder egentlig ganske bitter stadig. Det overrasker mig faktisk. På den ene side kan jeg godt forstå, at han er frustreret over, at hans afslutning i klubben ikke blev som håbet. Omvendt virker det også lidt.. fesent? At fortsat være SÅ sur over at blive sat ud. Virker som om han tager det som et meget personligt angreb. Det tror jeg ikke umiddelbart det var, og hvis man tager det så personligt at blive bænket, så virker det overraskende, at man har klaret sig så længe i en meget kynisk fodboldverden.

Med det sagt, så håber jeg da at klubben, og især kommunikationen, har lært af det her, så man forhåbentlig ikke ser klublegende stå tilbage sådan der igen. Det gør jo nærmest helt ondt at høre.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
EB skriver om sammenstød mellem Kaba og Anderson til træning - på den baggrund valgte Priske at se bort fra begge til aftenens kamp.
Puha, synes godt nok kampen i aften har dårligdom skrevet all over it. Vi har ikke for alvor fundet flowet endnu. Vi skal spille på en lortebane i lortevejr i midten af Februar. Mod OB vi ofte har vores hyr med, som har en klassemålmand, som endda har det med, at stå endnu bedre når vi møder dem. Det kunne godt gå hen og blive træls. Men okay, jeg er oftest pessimistisk, og jeg har nærmest aldrig ret, så vinder nok stensikkert med 2-0. I dag handler vel bare om, at få et brugbart resultat, så vi kan forventes at køre den hjem på hjemmebane om en måned når både vejr, baner og spillet er bedre. Et udebanemål er så er man nået langt. 0-0, 1-1 eller endda at tabe 2-1 kunne jeg egentlig godt leve med - alt efter hvor meget vi skifter.

Spændende at se hvor meget vi roterer. Både Pione og Frank ved man ikke er med. Kunne også tænke at Lössl får chancen på kassen. Skal Høegh ind på sin gamle hjemmebane?
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Jeg tvivler på at der bliver spillet bold i dag i odense, og hvis der bliver så bliver det en gentagelse af OB-Lyngby.
Rigtige mænd er landmænd
Hvorfor? Er vejrforholdene helt håbløse på Fyn?
FCM Liverpool
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja det har nok sneet ~20 cm, men det er stoppet nu.
Rigtige mænd er landmænd
Banen ser i hvert fald ud til at være i en elendig forfatning - det bliver ikke nogen køn kamp. Det er oplagt at OB trækker sig sejrrigt ud af kampen
Ja hold kæft en pløjemark - det kan næsten kun blive en kamp fyldt med tilfældigheder. Fedt med Ailton fra start, så vi kan se hvad han kan.
Det må være en top-3 kandidat til den dårligste fodboldbane jeg nogensinde har set..
FCM Liverpool
Hvordan kan han dømme film på den? Der er da tydelig kontakt.
FCM Liverpool
Annonce