Jeg synes da heller ikke Isaksen falder før kontakten er der?
Snak
fre 12. feb 2021
Det var så fortjent at Isaksen endelig endelig fik noget output på sine anstrengelser.
Oftest har der manglet 10% på den sidste dribling, afslutning eller aflevering, men forhåbentlig givet dette her det sidste. Der er nogen ung, venstrebenet Grønkjær over ham.
I de sidste kampe må vi også sige at Isaksens mange dybdeløb har givet mere til holdet end en Sisto som løber for meget imod bolden og en Dreyer, som ikke har været i gear endnu efter jul.
Isaksen lige aktuelt en starter til søndag.
Oftest har der manglet 10% på den sidste dribling, afslutning eller aflevering, men forhåbentlig givet dette her det sidste. Der er nogen ung, venstrebenet Grønkjær over ham.
I de sidste kampe må vi også sige at Isaksens mange dybdeløb har givet mere til holdet end en Sisto som løber for meget imod bolden og en Dreyer, som ikke har været i gear endnu efter jul.
Isaksen lige aktuelt en starter til søndag.
fre 12. feb 2021
Isaksen virker klart som vores mest formstærke offensivspiller. Har han stadig energien, så burde han klart starte mod Horsens også. Jeg forestiller mig, at den bane i går godt kan sætte sig lidt i benene. Han har et helt fantastisk drev med bolden, og en masse gå-på-mod. Det tager sgu ikke modet fra ham at blive taklet og nedlagt et par gange.
Synes faktisk kampen igår var vores bedste præstation so far i "foråret". Banen var lort, men jeg synes egentlig, at vi forsøger at spille og lykkedes efter omstændighederne okay med - synes jeg i øvrigt også OB skal have ros for. 2-1 er et perfekt resultat. Og vi fik endda roteret lidt med både Jesper, Erik, Frank, Paulinho og Pione helt ude og en Kaba på vej tilbage, så virkede vi ikke ekstremet svækkede. Jeg har dog ikke overblik over, hvorvidt OB sparede en del også. I efteråret kunne man ikke altid helt se, at kvaliteten i bredden skulle være så god som påstået. I går så det godt ud.
Horsens Søndag kan også godt gå hen og blive en omgang tummel. Forhåbentlig fortsætter de deres dårlige vane, med at være bagud inden der er spillet 5 minutter. Ellers er der i risiko for, at det godt kan blive en lang og træls affære.
Synes faktisk kampen igår var vores bedste præstation so far i "foråret". Banen var lort, men jeg synes egentlig, at vi forsøger at spille og lykkedes efter omstændighederne okay med - synes jeg i øvrigt også OB skal have ros for. 2-1 er et perfekt resultat. Og vi fik endda roteret lidt med både Jesper, Erik, Frank, Paulinho og Pione helt ude og en Kaba på vej tilbage, så virkede vi ikke ekstremet svækkede. Jeg har dog ikke overblik over, hvorvidt OB sparede en del også. I efteråret kunne man ikke altid helt se, at kvaliteten i bredden skulle være så god som påstået. I går så det godt ud.
Horsens Søndag kan også godt gå hen og blive en omgang tummel. Forhåbentlig fortsætter de deres dårlige vane, med at være bagud inden der er spillet 5 minutter. Ellers er der i risiko for, at det godt kan blive en lang og træls affære.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
lør 13. feb 2021
Jeg læste lige på tv2 at der har været en vandskade på FCM stadium.
Er der nogen som ved, om det har ramt banen og om den kommer til at tage skade ?
Jeg ved ikke om der er alm græs, hybrid eller kunst.
Er der nogen som ved, om det har ramt banen og om den kommer til at tage skade ?
Jeg ved ikke om der er alm græs, hybrid eller kunst.
lør 13. feb 2021
Som jeg læser det handler det om et sprunget vandrør, som har udløst sprinkler systemet. Det burde ikke have nogen betydning for banen.
Redigeretsøn 14. feb 2021
Synes godt nok ikke spillet har været noget særligt under Priske.
Resultaterne kan man dog indtil videre ikke brokke sig over.
Men spillemæssigt er det ikke imponerende. Så er det spørgsmålet om sejrene bliver ved med at komme.
Resultaterne kan man dog indtil videre ikke brokke sig over.
Men spillemæssigt er det ikke imponerende. Så er det spørgsmålet om sejrene bliver ved med at komme.
søn 14. feb 2021
Isaksen igen igen igen bedste mand so far. Det er vildt at det er ham der skal gå forrest.