Han var ude med corona, og da han så var klar igen havde Pfeiffer lige scoret, og scorede igen kampen efter. Jeg er ret sikker på Kaba stadig er starter.
Snak
søn 14. feb 2021
Dejligt fighter mål.
Please, lad os få en underskrift indsamling for at få stoppet det ulvehyl ;-)
Please, lad os få en underskrift indsamling for at få stoppet det ulvehyl ;-)
søn 14. feb 2021
Jeg er helt enig, jeg har heller ikke ret meget fidus til Pfeiffer, men det havde jeg heller ikke til Onuachu da han spillede sine første kampe for klubben.
søn 14. feb 2021
hvordan fanden kan man se den bold er inde, de virker ekstremt sikre, men alle tv billeder intet viser.
#Dansksport #danskfodbold #England #italien #st pauli