Bruger 45-60 sekunder på et VAR-tjek - lad os da ligge 3,5 ekstra minut til! Stærk Jakob Kehlet-logik. Godt det ikke kostede til sidst.
Det ser stadig ikke godt ud. Vores spil er meget lagt op på, at vores individualister skal lykkedes. Og de er bare SLET ikke i form. Evander virker uinspireret og langsom i sin boldomgang. Dreyer har været en decideret katastrofe efter vinterpausen. Pione er også dårlig, men skal have ros for sit fremragende assist i dag. Jeg synes jo egentlig vi kontrollerer det fint. Horsens skaber vel kun den til sidst, og så den hvor Jesper skulle ud og drible rundt. Det er jo egentlig fint at holde dem nede på. Men vi spiller alt for langsomt. Den eneste der truer dybt, og faktisk den eneste der løber uden bold nærmest, er Isaksen.
Om det er spillerne der er uinspireret ved jeg ikke. Men til deres forsvar skal siges, at jeg synes nærmest alle superligakampe efter vinterpausen ligner denne her. Det bliver en omgang bøvl og rod. Om det er banerne, vejret eller noget andet ved jeg ikke. Det virker til, at vi er i en periode hvor vi bare skal sørge for at få vores sejre. Så må man bygge det manglende flow på. Vi ligner slet ikke et mesterhold som Erik ellers sagde.
On the positive side: 3 sejre på en uge. Og så er det vidst også det.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!