Puha, Brøndby er lynhurtige de i omstillinger. Vi smider den virkelig nogen farlige steder. Jeg synes egentlig ikke de er specielt gode, men de er dælme hurtige og direkte. De burde havde scoret mindst 1. Koncentrationen skal op, og vi skal stoppe med at smide den væk på den måde. Synes Brøndby viser, at der er røv i holdet, og at det er ganske fortjent at de ligger med i toppen. Det er meget direkte og "primitivt" vil nogen sige. Men farligt, det er det satme.
I øvrigt må det være markant nemmere at være forsvarsspiller mod en fysisk stærk angriber, når man kan få lov til at udelukkede gå på manden, som Maxsø gør i perioder mod Kaba. Det er sgu sjovt at se i slow, at han ofte nærmest ikke skænker bolden et blik men bare går på manden.
Efter resultatet i parken er det vel ikke en decideret katastrofe med et uafgjort. Men lad os da nu bare nappe femte sejr på stribe..
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!