Det er en lidt sjov tendens vi har haft de sidste par kampe, med de der lange bolde. AaB gjorde det en gang i første halvleg, og tror også Brøndby gjorde det to gange. Hvor vi laver et dårligt indlæg, deres målmand griber den, og tyrer den så bare dybt. Så er vi enten i ubalance eller mistimer indgrebet og giver en kæmpe chance væk. Og det er endda Erik og Scholle der står dernede i alle situationerne. Kunne forstå hvis det skete efter et hjørnespark, og det er Evander eller en eller anden offensivspiller der står dernede, at det kan gå galt. Men at det skulle gå galt for ligaens to bedste stoppere virker en anelse ukoncentreret.
Bliver spændende hvad man gør Torsdag. Jeg kan godt lide ideen med Scholle ud på højreback. Han har spillet det før på et rigtig højt niveau i Belgien. Og så fortjener Høegh bare at få noget spilletid, med det niveau han har vist. Men bliver spændende hvad man går med. Jeg kunne egentlig godt have tænkt mig, at Frank havde gjort som Cools og trukket et gult (virkede da til at Cools´ var med vilje?). Han er også i karantæne ved næste gule. Men havde måske også været rigeligt at undvære tre mand med karantæne. Man skal ikke undervurdere Lyngby. De nappede 2-2 mod FCK, og er ved at skille Sønderjyske ad lige nu. Men den kamp skal ganske enkelt bare vindes. Om det bliver 1-0 eller 4-0 er ligegyldigt. Den skal bare vindes, så vi kan fokusere på AGF Søndag.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!