Vi trækker nogle meget dumme og unødvendige gule kort, igen igen.
Jeg synes der var klokkeklart straffe på Dreyer. Hvordan kan der ikke være straffe?
Synes dog Dreyer fortsætter hans lave 2021 niveau.
Sisto trækker for meget til siden og tilbage, i situationer hvor han bør spille den hurtigt frem. Det er frustrerende at se på.
Svært at se at Brumado lige er kommet tilbage fra skade. Han er skarp og overlegen i alt han foretager sig. Han er stadig kun 21 år gammel. Han er vildt spændende.
Rigtig fin og godkendt 1. halvleg. Frygter for rødt kort. Vil gerne se Gus på banen meget snart.
Jeg synes der var klokkeklart straffe på Dreyer. Hvordan kan der ikke være straffe?
Synes dog Dreyer fortsætter hans lave 2021 niveau.
Sisto trækker for meget til siden og tilbage, i situationer hvor han bør spille den hurtigt frem. Det er frustrerende at se på.
Svært at se at Brumado lige er kommet tilbage fra skade. Han er skarp og overlegen i alt han foretager sig. Han er stadig kun 21 år gammel. Han er vildt spændende.
Rigtig fin og godkendt 1. halvleg. Frygter for rødt kort. Vil gerne se Gus på banen meget snart.
FCM siden 2002.