Snak

Mere indhold efter annoncen
PIOOOOOOOONEEEEEEEEEEEEEEE
Jeg har sagt det før og jeg siger det igen: Evander har gang i et stærkt forår! Tre assists!
Evander havde kun 2 assist i sæsonen før denne kamp. Han har gang i et rigtig godt forår, men det er nok ikke på antallet af assist (Før denne kamp).

Jeg var altså glad da Thorup røg til Belgien og faktisk lidt gladere da FCK tog ham hjem igen.

Og Løssl viser så lige, at han har fortjent at stå.
Evander spiller stærkt idag og overordnet set i foråret, men 2 af hans 3 assists idag er i den billige ende
FCM Liverpool
Offensive spillere der har underpræsteret, de scorer i aften. Dreyer, Sisto, Bundu. det kan godt blive et mål til Fischer ud fra de parametre :)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Brumado beviser ihvertfald i dag, at han sagtens kan få flere minutter..
Ja, men før han skade viste han meget gode takter. Han skal nok komme i gang.
Jep. Hans lejeaftale i SIF gjorde virkelig fremskridtz
Jeg tager det tilbage med at vi har Hollywood nummer 1 i truppen. Ham der spiller i FCK tager titlen med LÆNGDER!
. Jeg tager det tilbage med at vi har Hollywood nummer 1 i truppen. Ham der spiller i FCK tager titlen med LÆNGDER!


Var du vitterligt i tvivl ?
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.
Annonce