Kaba er virkelig ved at spille sig op. Det har taget tid, men han finder mere og mere de rigtige positioner. Nu skal den hjem
Snak
man 26. apr 2021
Stærkt Kaba!
Vi har klart været det bedste hold på bolden. Nordsjælland har nogen hurtigere og mere direkte typer. Meget enig i forhold til Pione. Men jeg har alligevel fornemmelse af, at det kommer fra ham i dag. Det virker lige ved at og næsten.
I øvrigt buher Nordsjælland-tilskuerne af os. Det kan de altså ikke være bekendt...
Vi har klart været det bedste hold på bolden. Nordsjælland har nogen hurtigere og mere direkte typer. Meget enig i forhold til Pione. Men jeg har alligevel fornemmelse af, at det kommer fra ham i dag. Det virker lige ved at og næsten.
I øvrigt buher Nordsjælland-tilskuerne af os. Det kan de altså ikke være bekendt...
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
man 26. apr 2021
Nej, de er dumme de tilskuere:) Måske kommer det fra Sisto i dag, men målet havde han ikke så meget med at gøre. Og jeg synes ikke det fungere med ham og Anderson. Vi mangler bare lidt mere direkte spil. Men ja, han må gerne vise jeg tager fejl.
Redigeretman 26. apr 2021
Haha ja det er skønt at få ret - jeg sagde det jo også med Pione! ;D
Den her er dog langt fra lukket. Vi har mistet lidt af grebet efter scoringen synes jeg. Kamaldeen ligner i øvrigt en, der føler sig uretfærdigt behandlet ved hver eneste fysiske duel han er involveret i.
Nu råber de endda også "Jydedommer".. Puha det er altså over grænsen...
Med det sagt.. Er der ikke straffespark der?
Den her er dog langt fra lukket. Vi har mistet lidt af grebet efter scoringen synes jeg. Kamaldeen ligner i øvrigt en, der føler sig uretfærdigt behandlet ved hver eneste fysiske duel han er involveret i.
Nu råber de endda også "Jydedommer".. Puha det er altså over grænsen...
Med det sagt.. Er der ikke straffespark der?
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
man 26. apr 2021
Jeg synes ikke, han trillede nok rundt om sig selv til at dømme straffe. Men ellers var den god nok. Jeg synes egentlig at jydedommer er en hædersbetegnelse og han har jo dømt fint, så det er vel fint nok. Det er mere det pifteri og så at man kan få straffe uden tårer og rullefald. Det er jeg imod.
man 26. apr 2021
Haha nu kører "Hvis min kone var fra Herning fik hun tæsk". Den har jeg ikke hørt i flere år. Meget retro alligevel.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Redigeretman 26. apr 2021
Hvor er det sjovt:) Hvad får voksne mennesker til at synge det?
Jeg er bange for at vi taber point i dag, men ligesom i sidste uge er det vel forventet. https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fck-lejr-om-mandagskampe-ikke-pissenemt/
Heldigvis så kan vi med en sejr i aften, se frem til at undgå det næste år.
"- Jeg kan godt forstå ham, men… Så må vi begynde at vinde ligaen, for tv vil have, at de bedste hold spiller søndag. Er det ikke sådan, det er? Vi har puttet os i en situation, hvor vi spiller mandagskampe. Det må vi forholde os til, siger Fischer."
Jeg er bange for at vi taber point i dag, men ligesom i sidste uge er det vel forventet. https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fck-lejr-om-mandagskampe-ikke-pissenemt/
Heldigvis så kan vi med en sejr i aften, se frem til at undgå det næste år.
"- Jeg kan godt forstå ham, men… Så må vi begynde at vinde ligaen, for tv vil have, at de bedste hold spiller søndag. Er det ikke sådan, det er? Vi har puttet os i en situation, hvor vi spiller mandagskampe. Det må vi forholde os til, siger Fischer."
man 26. apr 2021
Det ligner desværre lidt et pointtab. Men den kan virkelig gå alle veje den her. Jeg føler vi relativt nemt kan skabe chancer, når vi først kommer op omkring deres felt. De bliver så til gengæld også farlige hver gang vi smider den, og de kan få lov at løbe.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!