Jeg havde lidt set den komme. De sidste 4 kampe er 2 nederlag, 1 uafgjort og 1 sejr. Jeg har frygtet BIF hele året og jeg frygter dem ikke mindre efter i aften
Snak
man 26. apr 2021
En kamp som vi aldrig rigtig fik under kontrol. Ikke at jeg synes Nordsjælland gør det. Men de lever fint med at det er tjubang fodbold hvor de kan få lov at løbe deres omstillinger. Det ligner vi fortsætter med ikke for alvor kunne sætte os igennem i toppen. Vi er heldige med, at ingen andre hold heller ikke kan det. Forfærdeligt indhop af Mabil i øvrigt.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
man 26. apr 2021
Lige knap 92 min inde. Mabil skal lave et indlæg på frispark. Vi har det meste af holdet i feltet. Han sparker den 1,5 meter over jorden og første FCN spiller blokerer den nemt.
Inden han sparkede sagde jeg højt: Hvorfor skal Mabil slå det indlæg?
99% af hans sidste MANGE indlæg har været jammerlige.
Inden han sparkede sagde jeg højt: Hvorfor skal Mabil slå det indlæg?
99% af hans sidste MANGE indlæg har været jammerlige.
FCM siden 2002.
man 26. apr 2021
De, der siger, vi er kedelige, skal i hvert fald bare holde mund.
I dag ville jeg ønske, vi var mere kedelige. Hvor er det tosset at smide en 2-1-føring væk og gøre det til sådan noget tjubangfodbold.
Totalt åben mesterskabskamp. Kommer til at blive ti år ældre i løbet af de sidste runder.
I dag ville jeg ønske, vi var mere kedelige. Hvor er det tosset at smide en 2-1-føring væk og gøre det til sådan noget tjubangfodbold.
Totalt åben mesterskabskamp. Kommer til at blive ti år ældre i løbet af de sidste runder.
Midtjylland!
man 26. apr 2021
Jeg synes egentlig, at vi i perioder spiller ganske fint fodbold. Men vi laver simpelthen et hav af personlige fejl. Når vi kommer foran 2-1, så skal vi simpelthen være i stand til bare at lukke lortet ned. Uagtet hvor pisse kedeligt det så ville være. Jeg ved ikke om de er ukoncentrerede eller hvad der sker. Det virker absurd, at man sidder og tænker, at Nordsjælland og Randers skal bare overstås, så vi kan få lov at møde FCK og Brøndby igen.. Der gider vi åbenbart mere. Nordsjælland er uden Kamaldeen og Brian Thychosen på søndag. Forhåbentlig gør det, at vi har det nemmere søndag. Vi plejer at være bedre mod dem i Herning. Nordsjælland skal simpelthen bare slås. Så må vi jo tage til Brøndby stadion og vinde igen, hvis det skal være sådan, at vi kun gider spille mod topholdene..
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
tors 29. apr 2021
Vores sæson har ikke været stabil. Vores pointsnit er en del under normale mesterhold, men derfor ser jeg alligevel positiv den udvikling man har haft som klub.
Ligaen er meget lige i år og det ser jeg faktisk som et kvalitetstegn kontra dem som mener der bare skal være en eller to der er langt bedre end alle andre. Vinder vi mod FCN og undergår tab mod Brøndby, så tror jeg også vi vinder i år.
Men alt kan ske.
Ligaen er meget lige i år og det ser jeg faktisk som et kvalitetstegn kontra dem som mener der bare skal være en eller to der er langt bedre end alle andre. Vinder vi mod FCN og undergår tab mod Brøndby, så tror jeg også vi vinder i år.
Men alt kan ske.
Ingen er fuldkommen objektiv
søn 2. maj 2021
De virker tændte som om de mødte FCK. Det er godt at se, og med gaven fra Randers, så skal det mesterskab køres hjem nu.
Jeg forlanger 6 mål i dag:)
Jeg forlanger 6 mål i dag:)
søn 2. maj 2021
Det er sjovt at det er så svært at få straffe, når man fører 2-0. Den var jo ret tydelig. Havde der stået 0-0 eller havde den været uden for feltet, så var den nok dømt
man 3. maj 2021
Nu er jeg en af dem der mener at Joel Andersen og Cools er ok spillere, men ikke mere. Hvis vi gerne vil have en spiller til sommer med lidt mere "punch", kunne en spiller som Varela fra FCK ikke være fin at hente ind?
Jeg tænker man kan få ham for en 3-4 millioner. Jeg har altid ment at han så fin ud, men af en eller anden grund er han ikke slået igennem på FCK´s hold. Det tænker jeg at han kunne I FCM
Jeg tænker man kan få ham for en 3-4 millioner. Jeg har altid ment at han så fin ud, men af en eller anden grund er han ikke slået igennem på FCK´s hold. Det tænker jeg at han kunne I FCM
man 3. maj 2021
Nej, nej, nej.
For det første er FCK næppe interesseret i at sælge en af deres spillere til en direkte konkurrent som Midtjylland og Brøndby - og da slet ikke til den pris.
Dernæst forstår jeg ikke hvordan du kan mene, at en spiller der ikke engang ville være førstevalg i FC København, skulle være bedre end både Joel og Dion. Der er vel kun på CV´et, at Varela i dag vil være blandt de bedste højrebacks i dansk fodbold.
Når Varela ikke er slået igennem hos FCK, er det samme årsag som gør sig gældende for, at han ikke slog igennem i hverken United, Madrid og Frankfurt - han er ganske enkelt ikke bedre. Skal vi absolut hente en højreback fra en af vores ligakonkurrenter, så jeg langt hellere at man skævede mod Nordsjælland og vores gamle kending Mads Thychosen.
For det første er FCK næppe interesseret i at sælge en af deres spillere til en direkte konkurrent som Midtjylland og Brøndby - og da slet ikke til den pris.
Dernæst forstår jeg ikke hvordan du kan mene, at en spiller der ikke engang ville være førstevalg i FC København, skulle være bedre end både Joel og Dion. Der er vel kun på CV´et, at Varela i dag vil være blandt de bedste højrebacks i dansk fodbold.
Når Varela ikke er slået igennem hos FCK, er det samme årsag som gør sig gældende for, at han ikke slog igennem i hverken United, Madrid og Frankfurt - han er ganske enkelt ikke bedre. Skal vi absolut hente en højreback fra en af vores ligakonkurrenter, så jeg langt hellere at man skævede mod Nordsjælland og vores gamle kending Mads Thychosen.
Does anyone in here have telekinetic powers?
If you do, please raise my hand.
- I øvrigt mener jeg, at pandaerne i København Zoo bør deporteres