Jeg må sige, at jeg slet ikke er så utilfreds med vores højrebacks. Joel har ofte manglet en del offensivt, men jeg synes egentlig han er kommet okay efter det, her efter han er kommet tilbage fra sin skade. Dion Cool synes jeg gjorde det ganske fint inden hans skade. Det er nok ikke vores mest profilerede plads, hvor man ligefrem vælter bagover af. Men man må sige at deres fravær viste, hvor vigtig den plads er for vores spil. Man kunne måske godt finde et endnu bedre, eller mere profileret navn. Men jeg synes nu, at de gør det ganske udmærket.
En anden spiller der i dag har meldt ud, at han vil lytte til tilbud er Stefan Gartenmann fra SønderjyskE. Han er før blevet nævnt b.la. i Mediano som et bud på en erstatning for Scholle. Vi vil jo gerne have danske, eller i det mindste skandinaviske, midtstoppere. Og Gartenmanns tal er faktisk virkelig pæne. Spørgsmålet er om man vil give Nico, Høegh eller anden chancen eller vi henter en. Hvem skal erstatte Onyeka? Hvem er ellers væk til sommer? Evander? Mabil? Kaba? Paulinho? Det kunne blive en spændende sommer.
I øvrigt: Sidste 4 hjemmekampe: 12 point og en målscorer på 13-1. Av.
En anden spiller der i dag har meldt ud, at han vil lytte til tilbud er Stefan Gartenmann fra SønderjyskE. Han er før blevet nævnt b.la. i Mediano som et bud på en erstatning for Scholle. Vi vil jo gerne have danske, eller i det mindste skandinaviske, midtstoppere. Og Gartenmanns tal er faktisk virkelig pæne. Spørgsmålet er om man vil give Nico, Høegh eller anden chancen eller vi henter en. Hvem skal erstatte Onyeka? Hvem er ellers væk til sommer? Evander? Mabil? Kaba? Paulinho? Det kunne blive en spændende sommer.
I øvrigt: Sidste 4 hjemmekampe: 12 point og en målscorer på 13-1. Av.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!