Dreyer og Sisto ud? Hvem skal så rykke kontraer? Giver ingen mening. Når vi er en mand i undertal mod BIF skal vi da spille på kontraer. Men han rykker vores 2 hurtige kanter ud og beholder langsomme Kaba på banen????? Jeg fatter INTET. Vil han dominere på bolden når vi er i undertal?!
Havde forventet en 4-3-2:
Cools Sviat Scholle Joel Cajuste Onyeka Evander Dreyer Sisto
Og så stå lavt og spille på kontraer med Sisto og Dreyer.
De 2 bedste frisparksskytter er taget ud, så det er op til Evander. Brumado er hurtig og kan komme ind, men ellers regner jeg med at vi bliver ret tandløse. 1-1 vil dog være fantastisk