En skam at Danmarks åbenbart bedste dommer, bliver så kuet af 8000 tilskuere, at han og hans team ikke tør dømme de ting, der sker lige for øjnene af dem. Radosevic saver Onyeka hvor Kjærsgaard står vitterligt halvanden meter derfra. Han skal simpelthen kunne se det. Det gule kort er mere åbenlyst, end det røde kort i situationen med Paulinho - og han dømmer ikke engang frispark? Pavlovic kigger kun på Dion Cools og banker en albue direkte i maven på ham. Det sker på sidelinjen omkring midten, så fjerdedommeren må stå ganske tæt på. Jeg husker flere (b.la. Cornelius i en kamp i Parken imod os) få direkte rødt kort for den slags. Det er jo en decideret svinestreg. Tidligere har han også - igen kun med blik på manden - underløbet Daniel Høegh på midten af banen. Han virker som en beskidt type, ham Pavlovic.
Med det sagt, så falder det her nederlag simpelthen tilbage på os selv. Vi skal kigge ind af, og jeg er ganske enig med Arc Light i, at vores taktik i anden halvleg er sær. For det første synes jeg ikke, som f.eks. KEP mener, at Brøndby var specielt bedre end os de første 40 minutter, inden vi får udvisningen. Det er en rodet kamp, hvor det eneste Brøndby har skabt er et par indlæg der var tæt på, og så det lidt tilfældige mål. Vi tvang endda flere gange deres bagspillere til at sparke den direkte til indkast via et fint pres. Vi skaber heller ikke alverden, og får et tilfældigt straffespark. Men det lignede mere et kampbillede som vi kunne bruge, end omvendt. Men så går det jo helt ned, både på banen og på bænken, som jeg ser det. Paulinho sælger så holdet fuldstændig. Det er rigtigt, at den slags ikke altid giver rødt, men det kan sagtens forsvares. Hvad fanden er det han laver? Hvorfor skal han ind og ramme ham?? Det er så latterligt dumt af Paulinho, at det gør helt ondt.
Dernæst forstår jeg ikke, hvad planen i anden halvleg er. Vi tager vores to eneste trusler i dybden ud, og lader så Kaba skulle kæmpe med tre stoppere ene mand. Det kan jo ikke lade sig gøre. Jeg synes ikke at Brøndbys spil i anden halvleg viste, at de er synderlig dygtige på bolden. De skaber ikke synderligt meget, taget i betragtning hvor længe de er i overtal, at 2-1 målet er en dårlig clearing fra Onyeka siger en del. Men når vi så insisterer på at skulle stå freaking på kanten af eget felt, så bliver den slags fejl jo altid farlige. Hvorfor skubber vi ikke 10 meter længere frem, og lader som minimum den ene dybdeløber, eller evt begge ligge derinde, og true den anden vej. Tag dog Kaba ud med Høegh, hvis du vil spille med tre stoppere. Og så evt. lig Mikael Anderson eller Mabil frem. De har motoren og arbejdsradius til, at kunne genere deres opspil, samt farten til at løbe dybt på dem. Jeg forstår simpelthen ikke, hvad det var vi forsøgte at opnå. Blev Priske bange? Det virker som om, at vi ikke helt er der, når vi ikke direkte har ryggen mod muren.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!