Det går alt for langsomt
Snak
søn 16. maj 2021
De vil det ikke nok. Spillet går så langsomt. Randers kommer fra en pokal finale og er endda uden Marxen. Kæft det er pinligt.
søn 16. maj 2021
Det virker som om det nemmeste mesterskab nogensinde, ikke rigtig kunne sætte truppen op. Men nu skal de godt nok frem i 2. halvleg
søn 16. maj 2021
Naturligvis er der kæmpe straffe. Men hold da kæft hvor tager det lang tid..
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
søn 16. maj 2021
Tydeligt straffe, det eneste der kunne have reddet os var hvis han var offside..
Der skal en helt anden indstilling til i anden halvleg. Pinlig omgang.
Der skal en helt anden indstilling til i anden halvleg. Pinlig omgang.
FCM
Liverpool