Snak

Mere indhold efter annoncen
Det går alt for langsomt
Der bliver dømt straffe
FCM Liverpool
for helvede altså
Ja, den lå bare i luften. Nu bliver det svært.
De vil det ikke nok. Spillet går så langsomt. Randers kommer fra en pokal finale og er endda uden Marxen. Kæft det er pinligt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det virker som om det nemmeste mesterskab nogensinde, ikke rigtig kunne sætte truppen op. Men nu skal de godt nok frem i 2. halvleg
Naturligvis er der kæmpe straffe. Men hold da kæft hvor tager det lang tid..
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Gummiben
Tydeligt straffe, det eneste der kunne have reddet os var hvis han var offside..
Der skal en helt anden indstilling til i anden halvleg. Pinlig omgang.
FCM Liverpool
Hvis mesterskabet glipper efter det her, så bør man overveje Priske. Det her er helt igennem pinligt
Annonce