Snak

Mere indhold efter annoncen
Priske effekten
Jeg skrev i August at BIF bare virkede sultne og godt kunne vinde i år. Jeg skrev det samme i december. Begge gange var det som om, at det var en helt urealistisk tanke. Det er fint at vi har en bedre trup, men hvis vi ikke gider, så er det jo ikke ufortjent hvis mesterskabet ryger til BIF.
Nå, det er det vel ikke.
Men hvis mesterskabet ryger til Brøndby,så er det sgu ikke fordi de har spillet suverænt. Det er jo 100% FCM der smider det selv.
Den må og skal falde tilbage på Priske som har lavet en del fejl i denne sæson. Især foråret har været en stor skuffelse.
<blockquote> Det er jo 100% FCM der smider det selv.</blockquote>

Som for 2 år siden da BIF forærede det til FCM i Horsens.

Men Tillykke til BIF… FCM vil det simpelhen ikke nok.

Kæft det er pinligt at være vidne til - Man kan ikke engang sætte sig selv op til en kamp der kan være meget afgørende fordi BIF netop har FCK idag. Tilmed er Randers et decimeret hold idag og kommer fra en pokal finale.

Det er simpelhen så jammerligt at se på.

Igen i dag lader man munden tale fremfor benene.
Som for 2 år siden da BIF forærede det til FCM i Horsens.

Men Tillykke til BIF… FCM vil det simpelhen ikke nok.

Kæft det er pinligt at være vidne til - Man kan ikke engang sætte sig selv op til en kamp der kan være meget afgørende fordi BIF netop har FCK idag. Tilmed er Randers et decimeret hold idag og kommer fra en pokal finale.

Det er simpelhen så jammerligt at se på.

Igen i dag lader man munden tale fremfor benene.


Lad os nu lige se hvad der sker i anden halvleg og i Parken. Hvis Brøndby taber (eller spiller uafgjort?) så ser det jo stadig nogenlunde ud.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja bortset fra præstationer som disse mod FCK og GF ikke er nok.

BIF har GF Og FCN - FCN driller aldrig BIF

Men de kraftedeme vågne op her i 2. Halvleg

Ind med unge sultne spillere - Brumado ind hurtigt i 2 hslvleg
Ja bortset fra præstationer som disse mod FCK og GF ikke er nok.

BIF har GF Og FCN - FCN driller aldrig BIF

Men de kraftedeme vågne op her i 2. Halvleg


Bevares, men vi har jo set hvor meget niveauet svinger her i denne her sæson, så mon ikke niveauet er højt igen mod FCK. Det plejer det jo.
Isaksen kæmper i hvert fald. Så det bliver spændende om han kan vende det.
Ja bortset fra præstationer som disse mod FCK og GF ikke er nok.


Vores offensiv består primært af humør-spillere. De kan derfor bedre sætte sig op til FCK og til dels AGF, så det er jeg ikke bekymret for.
Havde man spurgt mig før sæsonen, om jeg ville kalde en sæson, hvor vi kvalificerer os til Champions League for første gang, men kun bliver nummer to for en succes, så havde jeg nok glædeligt taget imod det. Men altså, den måde vi er ved at pisse det her væk på er jo skandaløst. Hvis vi ikke vinder det her mesterskab, er det sgu på grund af en alt for lad attitude. Det er er simpelthen for dårligt.

Men lad os nu se.. Vi er da startet bedre i anden halvleg om ikke andet..
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Annonce