gud hvor det egentlig irriterer mig at Dion langsomt går af banen, KOM NU AFSTED. Der er mere intensitet herhjemme i lejligheden end der er på det her FCM hold lige nu!
Det sagt, så spiller vi vel egentlig elendigt hver eneste gang Paulinho ikke spiller. Han bidrager helt vildt meget.