Snak

Mere indhold efter annoncen
Den her taber vi. Der er ikke nogen der vil det.
Tillykke til Brøndby
Den her taber vi. Der er ikke nogen der vil det.
Tillykke til Brøndby


Vi vinder den 3-1.
Derudover mangler BIF stadig 3 kampe og de er bagud på point. Har du allerede givet op og mistet troen?
Jo. Isaksen vil det. Og Anderson når han kommer ind.
Er Duncan ikke på bænken. Ham kunne vi godt bruge :)
Nej, men jeg har mistet troen på Priske.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
gud hvor det egentlig irriterer mig at Dion langsomt går af banen, KOM NU AFSTED. Der er mere intensitet herhjemme i lejligheden end der er på det her FCM hold lige nu!

Det sagt, så spiller vi vel egentlig elendigt hver eneste gang Paulinho ikke spiller. Han bidrager helt vildt meget.
Randers er trætte og vi kan vinde guld. Kom nu!
Sidste gang Dreyer sparker frispark :-)
JA EVANDER KOM NU DRENGE
Kom nu med den sidste pind FFS…

Der er masse af plads nu
Annonce