De virker trætte Randers. For fanden det er tåbeligt at vi først vågner op efter hvad? 80 minutter?
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
De virker trætte Randers. For fanden det er tåbeligt at vi først vågner op efter hvad? 80 minutter?
For fanden det er tåbeligt at vi først vågner op efter hvad? 80 minutter?