Snak

Mere indhold efter annoncen
De virker trætte Randers. For fanden det er tåbeligt at vi først vågner op efter hvad? 80 minutter?
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
De virker trætte Randers. For fanden det er tåbeligt at vi først vågner op efter hvad? 80 minutter?


Enig. Vanvittigt at vi ikke kan finde den intensitet frem før det er alt for sent.
Så finder man sig selv foran tv´et og ser for en sjælden gang en FCK kamp. Hvad der er værre, jeg hepper på dem.

Verden er sgu underlig.
For fanden det er tåbeligt at vi først vågner op efter hvad? 80 minutter?

Det har vi set alt for mange gange under Priske.
Jeg fatter ikke, hvorfor han ikke kan sætte alle de fine kvalitetsspillere op til kamp.
Hvis vi får guldet, så bliver det med hiv og sving (tror det glipper) og det har vi kun os selv at takke for.
Det kan bare ikke passe, at vi kan smadre FCK, men ikke vinde en livsnødvendig kamp mod Randers - blot fordi viljen ikke er der.

Jeg så meget gerne en træner udefra med erfaring.
FC Midtjylland Liverpool F.C.
Jeg er slet ikke enig. Jeg mener det er trupsammensætningen og spillernes nærhed der er årsagen til de store udsving.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg har lige jublet over en FCK scoring... FCM har ødelagt min sjæl..
FCM Liverpool
Haha Benzo.. Det ville ellers aldrig ske.
Jeg er omvendt nervøs for at FCKs forsvar dummer sig. Det er også en helt ny følelse. Kom så FCK :)
De er heller ikke uheldige lige nu BIF.

Bør være straffe
Nej, men der burde være straffe
Annonce