Sådan Wind:) Du kommer bare med til EM hvis du fortsætter.
Snak
søn 16. maj 2021
Ja, og nu mangler de Lindstrøm i et par kampe. Når man ikke kan selv, så er det jo godt at andre heller ikke kan.
Angående gummiben, så køber jeg den ikke helt. Gummiben er jo når man har kørt fremragende og så går i stå. Vi har haltet mod hold som Randers og Sønderjyske hele sæsonen. Det er mere mangel på kvalitet der gør, at vi er afhængige af at BIF også dummer sig.
Angående gummiben, så køber jeg den ikke helt. Gummiben er jo når man har kørt fremragende og så går i stå. Vi har haltet mod hold som Randers og Sønderjyske hele sæsonen. Det er mere mangel på kvalitet der gør, at vi er afhængige af at BIF også dummer sig.
søn 16. maj 2021
Vi får gaver konstant af Brøndby, alligevel fucker vi op hele tiden. Nu bliver der tryk på kedlerne på onsdag, for helvede hvor ville det have været rart at gå ind til den kamp med 4 point forspring..
FCM
Liverpool
søn 16. maj 2021
Tak til FCK for at stikke et kæp i Brøndbys hjul. Det må de gerne gøre igen på onsdag.
Virkelig nervepirrende sæson som Midtjylland- eller Brøndbytilhænger må man sige. Jeg kan snart ikke afgøre hvilken af de to klubber der er favoritter.
4 point i Parken og hjemme mod Aarhus burde kunne afgøre det. Lur mig dog, om vi ikke taber mindst den ene. Så er det bare at krydse fingre for, at Brøndby gør det samme.
Virkelig nervepirrende sæson som Midtjylland- eller Brøndbytilhænger må man sige. Jeg kan snart ikke afgøre hvilken af de to klubber der er favoritter.
4 point i Parken og hjemme mod Aarhus burde kunne afgøre det. Lur mig dog, om vi ikke taber mindst den ene. Så er det bare at krydse fingre for, at Brøndby gør det samme.
Does anyone in here have telekinetic powers?
If you do, please raise my hand.
- I øvrigt mener jeg, at pandaerne i København Zoo bør deporteres
søn 16. maj 2021
Det bliver jo en unødvendig uhyggelig afslutning. Det er som om ingen vil tage teten. Lad os nu få en sejr på onsdag. Vi skal ikke ind i sidste runde med 3 potentielle mestre.
søn 16. maj 2021
Det er så billigt til salg i år det mesterskab, det er helt vildt.
Pinligt af os, at vi ikke har sat os på det for længst.
Pinligt af os, at vi ikke har sat os på det for længst.
FCM
Liverpool