Snak

Mere indhold efter annoncen
Mener at have hørt, at vi så vidt muligt vil forsøge at fortsætte med en ren dansk duo i midterforsvaret. Asger Sørensen fra Nürnberg vil her være min foretrukne valg, hvor også Frederik Sørensen kunne komme i betragtning. Frederik har vist tidligere været inde i overvejelserne, og er nu rykket ned i Serie C med Pescara, og kunne derfor også sagtens være en mulighed. Maxsø ville også være mere end velkommen, men Brøndby afviser nok og bliver fornærmet over vores tilbud. En helt anden mulighed er selvfølgeligt at lade Høegh få chancen. De få kampe han har fået, har han gjort det rigtig godt i.

Defensiven bliver dog splittet af til sommer, og jeg har svært ved at se os som favoritter i den kommende sæson. Et nyt hold skal bygges op, og FCK får atter en chance for at tage mesterskabet.
Does anyone in here have telekinetic powers? If you do, please raise my hand. - I øvrigt mener jeg, at pandaerne i København Zoo bør deporteres
FCK skal vel også bygges op?
Historisk har FCM været ligeså dygtige til at hente nye spillere.
Brøndby tror jeg ikke kommer så langt igen næste sæson.
Så forhåbentligt bliver det et 2 horse race igen. Men lad det dog blive mere stabilt end denne sæson.
Men Høegh er god, måske han er løsningen.
Maxsø tror jeg ikke engang ville kigge på et tilbud :-).
Så er det fucking Canal 9 der viser kampen i aften.....
Kan se at Eurosport player koster 129 mod 149 for Discovery+. Er du/I bekendt med andre muligheder for at se kampen?
Bliver spændende, jeg tror Gustav kommer til at spille en rolle.

Vi kan måske få overtaget i luftrummet foran FCK målet, Grytebust bliver helst på stregen.
Morsomt at se forskellen herinde alt efter hvem der skriver, kan ikke bebrejde folk fra mit område, at de ikke gider være her.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, jeg har nu købt kampen og mener at klubben skal sende 150 kr. for at dække de udgifter vi andre har, alene fordi de ikke har lukket den her turnering langt tidligere :)

Og så skal de i CHL. Jeg gider ikke betale for så dårligt et produkt som Dplay er, bare for at kunne følge EL.

Haha, de piber :) Det var det nogle FCKere her på sitet var så sure over at man gjorde i Herning :)
Vi presser dem virkelig godt. Det skal simpelthen udnyttes det her. FCK virker lidt frustrerede. Jeg tror vi kommer til at savne Paulinho. Cools er jeg ikke tryg ved.

Edit: Puha, så stemplede FCK ind. Godt Løssl

Elendigt headet Kaba
Klart overvægt af spil til os, men de 2 største chancer til dem. Vi skal passe på vi ikke bliver straffet på et tidspunkt
Annonce