Mener at have hørt, at vi så vidt muligt vil forsøge at fortsætte med en ren dansk duo i midterforsvaret. Asger Sørensen fra Nürnberg vil her være min foretrukne valg, hvor også Frederik Sørensen kunne komme i betragtning. Frederik har vist tidligere været inde i overvejelserne, og er nu rykket ned i Serie C med Pescara, og kunne derfor også sagtens være en mulighed. Maxsø ville også være mere end velkommen, men Brøndby afviser nok og bliver fornærmet over vores tilbud. En helt anden mulighed er selvfølgeligt at lade Høegh få chancen. De få kampe han har fået, har han gjort det rigtig godt i.
Defensiven bliver dog splittet af til sommer, og jeg har svært ved at se os som favoritter i den kommende sæson. Et nyt hold skal bygges op, og FCK får atter en chance for at tage mesterskabet.
Defensiven bliver dog splittet af til sommer, og jeg har svært ved at se os som favoritter i den kommende sæson. Et nyt hold skal bygges op, og FCK får atter en chance for at tage mesterskabet.
Does anyone in here have telekinetic powers?
If you do, please raise my hand.
- I øvrigt mener jeg, at pandaerne i København Zoo bør deporteres