Snak

Mere indhold efter annoncen
Pis. Den lå i luften. Kom nu!
Så mangler vi bare Dreyers drømmemål og et par stykker til. Så har vi vores klassiske 4-1 sejr :) Dejligt Kaba :)
Test
Kom så!
Hvad er det der er klamt? at FCK fansene kaster øl efter FCM spillerne? For straffesparket kan da ikke diskuteres?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Du mener Kabas hånd på bolden var helt efter bogen?
Eller klamt at beskylde andre for bestikkelse? Jeg ved det ikke. Glæden varede i fem minutter og nu er vi bagud. Sådan noget lort
Synes ikke Dreyer, Mabil på siderne fungere optimalt.

Amen vågn dog op!!

Dreyer er helt væk i den her kamp igen. Underligt Mabil starter efter han har været ude med en sviner.

Isaksen har jo netop noget af den ærgerrighed som vi ikke ser fra nogle af de andre offensive kræfter pt.
Den bliver ikke dømt efter VAR gennemgangen, så er der vel ikke en forseelse. Jeg er ikke selv fortaler af VAR, men nu er det der og så må man vel leve med det.
Har Mabil været ude med en sviner? Har han ikke bare sagt at han var utilfreds med spilletiden?
Annonce