@Mads
Er der hans på Kaba? Jeg kunne ikke se et tydeligt tv billede der viste det (kun hands på Lerager), da de prøvede at finde et klip kort efter målet. Måtte dog også slukke, så fik ikke set resten af 1. halvleg.
Du har ret i, at de få gange FCK har fået spillet op på FCMs bane halvdel, så er de blevet farlige, men jeg synes det har været meget jævnbyrdigt, hvor FCM presser mest på for scoring.