@ JulioSalinas
Anlæggelse af kunstgræsbaner vil ske lige så snart lokalplanen er vedtaget og vil formentlig stå klar fra næste sæson. FCN er helt vildt i bekneb for træningsbaner.
FCN har kun én træningsbane uden for stadion, som kun kan bruges begrænset pga, den er af græs. Man får nu 2 ekstra baner af kunst, så man i alt kommer op på 4 træningsbaner inkl. stadionbanen og græsbanen.
Træningsanlægget i Hillerød vil tidligst stå klar om 3 år. Indtil da får FCN to ekstra træningsbaner i Farum, som man altså selv betaler. Jeg formoder, at der ikke vil være varme i banerne og, at de heller ikke kan vandes, hvilket vil gøre prisen mere spiselig.
Anlæggelse af kunstgræsbaner vil ske lige så snart lokalplanen er vedtaget og vil formentlig stå klar fra næste sæson. FCN er helt vildt i bekneb for træningsbaner.
FCN har kun én træningsbane uden for stadion, som kun kan bruges begrænset pga, den er af græs. Man får nu 2 ekstra baner af kunst, så man i alt kommer op på 4 træningsbaner inkl. stadionbanen og græsbanen.
Træningsanlægget i Hillerød vil tidligst stå klar om 3 år. Indtil da får FCN to ekstra træningsbaner i Farum, som man altså selv betaler. Jeg formoder, at der ikke vil være varme i banerne og, at de heller ikke kan vandes, hvilket vil gøre prisen mere spiselig.
Flemming P er indbegrebet af "Arrogant Positivisme"
Trods mit brugernavn har jeg ingen tilknytning til FCN udover mit sæsonkort. Indlæg er således ikke udtryk for FCN's holdninger men egne betragtninger som fan.