Er der noget i regler der gør at de ikke kan spille interne træningskampe 11 mod 11? omend det selvfølgelig ikke er helt det samme. Jeg mener, at jeg så et sted at muligheden for træningskampe ikke er helt udelukket - men er ikke sikker, nogle der har set noget?
Truppen er på 26 mand - alle er vist kampklare. Derudover er der vist indkaldt 5-6 U-19 spillere så man kan stille hold såfremt der kommer mandefald pga. virus.
Truppen er på 26 mand - alle er vist kampklare. Derudover er der vist indkaldt 5-6 U-19 spillere så man kan stille hold såfremt der kommer mandefald pga. virus.
Flemming P er indbegrebet af "Arrogant Positivisme"
Trods mit brugernavn har jeg ingen tilknytning til FCN udover mit sæsonkort. Indlæg er således ikke udtryk for FCN's holdninger men egne betragtninger som fan.