@Ninjaen
Synes ikke helt Tochi har vist han er klar til den plads, men jeg vil da blive Super glad hvis han kunne brage igennem i morgen skulle han starte inde.
Det er vist ikke nogen hemmelighed, at jeg er vild med Tochi. Han tilfører et pasningsspil på midtbanen som vi ikke har haft siden Enoch Kofi Adu og en fart i spillet som heller ikke er set siden. Det er dog som om at spillerne på superligaholdet ikke tør spille ham når han står med tre mand om sig, hvor på U-holdene er det ikke noget problem. Jeg tror, at holdkammeraterne først skal vende sig til ham og hvad han rent faktisk kan, så på kort sigt er han ikke en styrkelse - men på langt sigt... Dermed kan det måske også være lidt risky at bringe ham på i en kamp der SKAL vindes.
@ Julio
Jeg synes både Diomande, Francis og Tochhi byder sig til på midten
Jeg har et par gange set dig nævne Abu på den centrale midt - men har vi nogensinde set ham spille der? Han er vel snarere en 10ér. Det har et par gange fra FCN-side været nævnt at han er en afløser for Kudus og han har også været sammenlignet med Damsgaard men Flemming P mener stadig at han skal arbejde med pasningsspillet hvor han har en for høj spildprocent i forhold til de to øvrige. Jeg ser ham ikke på central midt - men i stedet i en fremskudt rolle.
Uanset om Atanga er kampklar eller ej så håber jeg på at Antman spiller den højre angriber i kombination med Kudus i rollen som den "falske 9er".
Antman er vel heller ikke højre wing? så vidt jeg ved er han højrefodet og passer altså ikke ind i vores spillestil i højre side. På U-19 spiller han offensiv midt/falsk 9´er/venstre wing - så vidt jeg ved. Ifølge Tipsbladet er Atanga ikke klar til fredag. Mit bud er Sadiq i højre side.
Jeg
gætter på flg. opstilling:
Larsen
Kian H - Mumin - Yttergård
Thycosen - Tochi - Rygaard - Diomande/Rasmussen
Sadiq - Kudus - Kamaldeen
Personligt ville jeg foretrække:
Vindahl
Kian H - Mesik - Yttergård
Thycosen - Tochi - Rygaard - Rasmussen
Sadiq - Kudus - Kamaldeen
Jeg ville vælge Mesik i stedet for Mumin, da Mumin ikke har forlænget sin kontrakt. Jeg har dog kun set Mesik i optakt og reserveholdskampe, så jeg er i tvivl om han er tilstrækkelig klar - og her kan vi jo være sikre på Mumin.
Jeg kunne også forestille mig, at Kudus ville kunne gøre sig ved siden af Rygaard (det har jo været prøvet med succes før) og så i stedet bringe Abu frem som falsk 9´er. Han spillede det dog ikke i optakten, så jeg tvivler.