Snak

Mere indhold efter annoncen
Spændende resultat, der give mulighed for alt. Både godt og skidt.

Sejr i aften og det ser godt ud.
Nederlag tør jeg ikke overveje.

God kamp til alle
Den eneste der kan smide FCN ud af top-6 er RFC der pt. ligger nr. 7 med 3 point mindre end FCN. Dvs. at RFC SKAL vinde over Hobro på søndag og minimum have uafgjort mod FCK i næste weekend samtidig med, at FCN skal tabe begge sine kampe. Dog kan RFC godt tåle at tabe til FCK, såfremt klubbe samtidig kan indhente FCN´s 6 mål bedre målscore.

Såfremt FCN vinder over SIF kan der dog stadig være en teoretisk mulighed for at RFC stadig kan komme forbi FCN. Det kræver at RFC skal forbedre sin målscore væsentligt og samtidig vinde over både Hobro og FCK, mens FCN skal tabe pænt stort til FCM.

Lad os håbe på sejren i aften...

FCN i medierne
Ifølge EB accepterede FCN i sommers et bud fra Everton på Kudus - såfremt Kudus ikke ville forlænge. Nu endte det med at Kudus alligevel forlængede og salget dermed ikke effektueret. Der oplyses ingen pris. EB forventer i øvrigt at Kudus bliver denne sommers største salg fra Superligaen.

Til Midtjyllands Avis udtaler Kent Nielsen før aftenens kamp:

Her i 2020 er vi lykkedes med at få indholdet i kampene og pointudbyttet til at følges ad. Men det momentum, som man eventuelt havde, skal man finde igen, og vi ved reelt ikke, hvor vi står. - Men vi har et positivt mindset og en tro på, at det kan lykkes for os. Det er også på baggrund af de resultater, vi har skabt i de seneste kampe. Der er rigtig mange eksperter og andre, som har brugt lang tid på at gøre os dårligere, end vi reelt er. Men vi har vist, at vi er bedre end det, som folk mener, og vi har fået en bevidsthed om det. Jeg ved, at det er hensigtsmæssigt at få seks point i de to sidste kampe - uanset om vi havner i den ene eller den anden pulje. Det skal vi holde fast i.


Mange medier fortæller at Kvindeligaen sæsonen ud vil blive vist på Eurosport.

Frederiksborg Amts Avis citerer Kofoed for at sige, at han er helt fit til kampen i aften. Frederiksborg Amts Avis har også et 3/4 side interview med Kofoed.

I Jyllandsposten er SIF-træner Kent Nielsen utilfreds med 5 udskiftninger. Han mener ikke det er nødvendigt og giver klubber der har haft hjemsendt spillere en urimelig fordel i forhold til dem der betalte og beholdte spillerne og som nu kunne have draget fordel af den bedre form. Argumentet er, at programmet ikke er så tætpakket, at det behøves. Desværre kun i den trykte version.

Tipsbaldet mener, at Damsgaard stadig er tvivlsom selvom han er med til Silkeborg.

Tipsbladet har en mindre artikel om Brumado som jeg flere steder har set omtalt som en SIF har enorme forventninger til i forårssæsonen: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/sif-traener-om-brasiliansk-muskelbundt-har-aldrig-haft-en-staekere-spillere

Der er rigtig mange spilforslag på aftenens kamp: FCN vinder: odds 1,62. Begge hold scorer Odds: 1,52. Betexpert.com har en grundig spilbehandling af kampen: https://www.betxpert.com/tips/silkeborg-fc-nordsjaelland-ah-1-0-1

Omend det ikke er en del af de faste opdateringer, skal jeg henlede opmærksomheden på, at FCN igen er aktive på FCN.dk og diverse sociale medier. Der er bl.a. en kampoptakt på fcn.dk, i et lidt anderledes format end tidligere. Desuden skriver klubben at der også løbende vil blive opdateret på div. sociale medier: https://fcn.dk/2020/05/dagens-modstander-silkeborg-if/

God kamp kl. 19 - husk optakt starter allerede kl. 18.15.

Yallah FCN!
Flemming P er indbegrebet af "Arrogant Positivisme" Trods mit brugernavn har jeg ingen tilknytning til FCN udover mit sæsonkort. Indlæg er således ikke udtryk for FCN's holdninger men egne betragtninger som fan.
Pauseupdate:

Sidder og bliver bange for at det var en stor fejl at oddse på bronze - det ender med sølv...
Flemming P er indbegrebet af "Arrogant Positivisme" Trods mit brugernavn har jeg ingen tilknytning til FCN udover mit sæsonkort. Indlæg er således ikke udtryk for FCN's holdninger men egne betragtninger som fan.
Sidder og bliver bange for at det var en stor fejl at oddse på bronze - det ender med sølv...
Alt kan selvfølgelig ske i fodbold, men tro på tingene det har du da.
Vigtige point og stadigvæk plads til forbedring. Det kan vi godt være bekendt :)
FCN - you might say I'm a dreamer... Gør fodbolden tilgængelig! :)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vi ligger nr. 3 - bronze!
Flemming P er indbegrebet af "Arrogant Positivisme" Trods mit brugernavn har jeg ingen tilknytning til FCN udover mit sæsonkort. Indlæg er således ikke udtryk for FCN's holdninger men egne betragtninger som fan.
satan og helvede jeg skulle have oddset...
Men hvad er det med ham Antman... Jeg syntes ikke rigtig det blev til noget idag. Han skal snart til at vise ET eller andet når han får chancen.
Red Zone burde lave en sang til Kamaldeen - Kamaldeen Motherfucker/Kamaldeen Sulemana: https://www.youtube.com/watch?v=qpEciBjbbj4
Flemming P er indbegrebet af "Arrogant Positivisme" Trods mit brugernavn har jeg ingen tilknytning til FCN udover mit sæsonkort. Indlæg er således ikke udtryk for FCN's holdninger men egne betragtninger som fan.
@JMM
Men hvad er det med ham Antman... Jeg syntes ikke rigtig det blev til noget idag. Han skal snart til at vise ET eller andet når han får chancen.

Nej han kommer aldrig rigtig ind i kampen. Han så ukomfortabel ud og jeg vil tro at det skyldes det klassiske transitionsproblem hvor relationer og psyke spiller ind. Når unge spillere går fra U-fodbold til superliga så er der somregel nogle ting som skal falde på plads før man for alvor ser et gennembrud og det tager typisk en del kampe før det sker hvis det altså sker.
Nu har Antman så heller ikke fået meget spilletid så det er lidt for tidligt at afskrive ham.
FCN - you might say I'm a dreamer... Gør fodbolden tilgængelig! :)
Annonce