@JMM
Du skal også have med at når vores talenter stiger i niveau så vil vi også opleve større salg og det er netop derfor at vi kan blive ved med at skrue på parametrene "bedre faciliteter", "lange kontrakter" og "bedre råmateriale til akademiet". Det er en positiv spiral der skaber en acellerende effekt.
Min klare fornemmelse er at budgettet til akademi, faciliteter og RtD i øvrigt kun går opad.
Så kan der ikke samtidig være råd til større kontrakter, hvorfor jeg tror at den realistiske målsætning er at få noget ud af spillerene i 2 maks 3 sæsoner.
Du skal også have med at når vores talenter stiger i niveau så vil vi også opleve større salg og det er netop derfor at vi kan blive ved med at skrue på parametrene "bedre faciliteter", "lange kontrakter" og "bedre råmateriale til akademiet". Det er en positiv spiral der skaber en acellerende effekt.
FCN - you might say I'm a dreamer...
Gør fodbolden tilgængelig! :)