@FCN
Ja det er lidt "give and take" med Dams og Kudus på de positioner. Jeg synes klart at Kudus er vores bedste "falske 9er" men det er rigtigt det vil være en udfordring med Dams i højre side. På den anden side så synes jeg ikke Dams har været overbevisende centralt og ej heller Kudus i højre side så jeg ville nok foretrække at man trods alt holder en spiller på sin "rigtige" position istedet for at man spiller begge spillere "ude af position". Når det er sagt så vil jeg tro at begge spillere under alle omstændigheder vil blive en tildelt en forholdsvis fri rolle offensivt og at de dermed har mulighed for at afvige fra de positioner de bliver tildelt "på papiret".
Med hensyn til goe gamle Tøffe...
Det er altid nemt at kigge på tabellen og sige at det er trænerens skyld. Skulle vi under Flemming Ps ledelse ryge ind i en "dårlig stime" pointmæssigt så er jeg sikker på at Stig vil være den første til at kæfte op omkring hvorledes Flemming ikke magter jobbet. Det er muligvis en fordom men det er sådan jeg læser Stig...og fred være med det iøvrigt :)
Alt andet lige vil man ikke placere en højrebenet spiller i højre side i offensiven. Jeg har da heller aldrig nogensinde set Damsgaard spille i højre side. Derimod ligger det mere naturligt som venstrebenet at sætte Kudus derud. Damsgaard har derimod ofte spillet 9´er el. 10´er.
Ja det er lidt "give and take" med Dams og Kudus på de positioner. Jeg synes klart at Kudus er vores bedste "falske 9er" men det er rigtigt det vil være en udfordring med Dams i højre side. På den anden side så synes jeg ikke Dams har været overbevisende centralt og ej heller Kudus i højre side så jeg ville nok foretrække at man trods alt holder en spiller på sin "rigtige" position istedet for at man spiller begge spillere "ude af position". Når det er sagt så vil jeg tro at begge spillere under alle omstændigheder vil blive en tildelt en forholdsvis fri rolle offensivt og at de dermed har mulighed for at afvige fra de positioner de bliver tildelt "på papiret".
Med hensyn til goe gamle Tøffe...
Han har rykket sig en del i løbet af det sidste år og erkender nu at Flemming P - som han tidligere mente ikke egnede sig som træner - er "en herlig type" der nok har læst en del flere bøger end ham selv og kan også finde ud af at være træner på sin egen finurlige facon.
Det er altid nemt at kigge på tabellen og sige at det er trænerens skyld. Skulle vi under Flemming Ps ledelse ryge ind i en "dårlig stime" pointmæssigt så er jeg sikker på at Stig vil være den første til at kæfte op omkring hvorledes Flemming ikke magter jobbet. Det er muligvis en fordom men det er sådan jeg læser Stig...og fred være med det iøvrigt :)
FCN - you might say I'm a dreamer...
Gør fodbolden tilgængelig! :)