@FCN
Fair nok. Personligt så opfattede jeg det heller ikke som en direkte anklage af klubben men mere som et udtryk for en frustration på MRs vegne.
Uanset selve substansen så er det fedt at støde på folk på de sociale medier som reflekterer over egne udsagn og tilmed "tør" rette på sig selv. Det vidner om en vis karakter :)
Jeg vil gerne trække dette udsagn tilbage. Jeg er rigtig glad for Mathias Rasmussen og jeg blev vist et øjeblik grebet af konspirationsteorier.
Fair nok. Personligt så opfattede jeg det heller ikke som en direkte anklage af klubben men mere som et udtryk for en frustration på MRs vegne.
Uanset selve substansen så er det fedt at støde på folk på de sociale medier som reflekterer over egne udsagn og tilmed "tør" rette på sig selv. Det vidner om en vis karakter :)
FCN - you might say I'm a dreamer...
Gør fodbolden tilgængelig! :)