Er der egentlig nogen der ved, eller har formodninger, om hvem der bliver rykket op på førsteholdet i sommerpausen?
Vi kan vel allerede nu formode at følgende spillere forsvinder med stor sandsynlighed, selvom det er 100% sikkert.
Damsgaard
Mumin
Larsen
Kudus
Rasmussen
Men hvem kommer så til at tage de pladser i truppen de som disse spillere efterlader?
Vi mangler ihvertfald en keeper hvis Larsen smutter.
Måske Gudman skal tilbage og agere forsvarsreserve for Mumin. Eller det bliver måske Woledzi?
Vi kommer til at mangle to offensive profiler hvis både Damsgaard og Kudus smutter. Måske Bredahl, Nnamani og/eller Noah Crone kommer op.
Andre? Nogle ukendte Right to Dream spillere måske?
Vi kan vel allerede nu formode at følgende spillere forsvinder med stor sandsynlighed, selvom det er 100% sikkert.
Damsgaard
Mumin
Larsen
Kudus
Rasmussen
Men hvem kommer så til at tage de pladser i truppen de som disse spillere efterlader?
Vi mangler ihvertfald en keeper hvis Larsen smutter.
Måske Gudman skal tilbage og agere forsvarsreserve for Mumin. Eller det bliver måske Woledzi?
Vi kommer til at mangle to offensive profiler hvis både Damsgaard og Kudus smutter. Måske Bredahl, Nnamani og/eller Noah Crone kommer op.
Andre? Nogle ukendte Right to Dream spillere måske?
lol, signatur