@nandeyanen
Jeg har ingen konkrete oplysninger om A/S Olsens videresalgsklausul.
FCN stod dog i en dårlig forhandlingsposition ved salget til Bologna. ASO havde kun et år tilbage af kontrakten da han blev solgt, så jeg tvivler på, at man har kunnet stillet nogle særligt høje krav ved forhandlingen.
Det var en pæn høj pris man fik for ham, så mit gæt er, at der ikke er forhandlet en ekstraordinær videresalgsklausul som f.eks. i tilfældet Lobotka.
Mit bud er derfor 10-20% i videresalgsklausul.
Jeg har derudover svært ved at forestille mig, at Rangers skulle kunne få ham til nogenlunde samme pris som Bologna gav for ham. ASO kæmper med Bolognas absolutte stjernespiller på sin position. Som 20-årig i sin første sæson bag klubbens suverænt største profil er hans spilletid vel meget fin.
Bliver Orsolini solgt står ASO formentlig størst i køen og man skal endda sikkert ud og hente en ny højre wing. Han har desuden 4 år tilbage på sin kontrakt.
Jeg har ingen konkrete oplysninger om A/S Olsens videresalgsklausul.
FCN stod dog i en dårlig forhandlingsposition ved salget til Bologna. ASO havde kun et år tilbage af kontrakten da han blev solgt, så jeg tvivler på, at man har kunnet stillet nogle særligt høje krav ved forhandlingen.
Det var en pæn høj pris man fik for ham, så mit gæt er, at der ikke er forhandlet en ekstraordinær videresalgsklausul som f.eks. i tilfældet Lobotka.
Mit bud er derfor 10-20% i videresalgsklausul.
Jeg har derudover svært ved at forestille mig, at Rangers skulle kunne få ham til nogenlunde samme pris som Bologna gav for ham. ASO kæmper med Bolognas absolutte stjernespiller på sin position. Som 20-årig i sin første sæson bag klubbens suverænt største profil er hans spilletid vel meget fin.
Bliver Orsolini solgt står ASO formentlig størst i køen og man skal endda sikkert ud og hente en ny højre wing. Han har desuden 4 år tilbage på sin kontrakt.
Flemming P er indbegrebet af "Arrogant Positivisme"
Trods mit brugernavn har jeg ingen tilknytning til FCN udover mit sæsonkort. Indlæg er således ikke udtryk for FCN's holdninger men egne betragtninger som fan.