@afløseren
I det hele taget skal vi have fundet vores nye 9er "falsk" eller ej.
Hvis man holder Kamaldeen ude på venstre fløj så har vi trods alt en del spillere som kandiderer til den centrale position. Bredahl, Antman, Abu, Emeka og jeg tænker også at Sadiq og Rygaard kunne være i spil hvis de andre ikke griber chancen.
Derudover så tænker jeg også at Diomande har et niveau og nogle kvaliteter som evt. kunne bruges på den position.
Der har også været rygtet en stor 9er på vej fra RTD så der er måske også en mulighed der.
Enig. Jeg synes også Bredahl er den mest lovende angriber FCN har udviklet siden Ingvartsen.
I det hele taget skal vi have fundet vores nye 9er "falsk" eller ej.
Hvis man holder Kamaldeen ude på venstre fløj så har vi trods alt en del spillere som kandiderer til den centrale position. Bredahl, Antman, Abu, Emeka og jeg tænker også at Sadiq og Rygaard kunne være i spil hvis de andre ikke griber chancen.
Derudover så tænker jeg også at Diomande har et niveau og nogle kvaliteter som evt. kunne bruges på den position.
Der har også været rygtet en stor 9er på vej fra RTD så der er måske også en mulighed der.
FCN - you might say I'm a dreamer...
Gør fodbolden tilgængelig! :)