Jeg tænker ikke narrativet er specielt myntet på FCN, men at i får nogle voldsomme summer for spillere, der bortset fra Lobotka, ikke har slået til hos den klub der har købt dem dyrt (Ingvardsen, ASO, Mathias Jensen, Emre Mor bare for at nævne nogle), man må alt andet lige have større forventninger til spillere i +30 mio. klassen end dem der smutter for max. 10-15 mio.
"I can't say anything," admitted Henry. "They are right." That old Ferguson team-talk - "Lads, it's Tottenham" - now needs an update. Lads, it's Arsenal. Keep putting pressure on and keep asking questions and eventually the capitulation will come"