Du rammer hovedet på sømmet, ligepå.
Jeg har præcis samme tanker. Proces narrativet om at sammenspille et hold bliver utroværdigt i længden når flere af samme spillere bliver solgt og man må begynde forfra. Jeppe Kjær kunne være en fed tilgang, men han er desværre allerede hypet. Og skal man tro rygterne er der +50 scouts der har ham i sigte, så han kommer næppe til Farum.
Fraset Kudus og Damsgaard som er vores stjerner i sæsonen er den gode TOFOD stærkt i hælende som en af årets profiler. Han arbejder stenhårdt, lukker intelligent rummene af, og er samtidig bevægelig - både med og uden bold. Modsat "den vandrende pind" Jaxe. Jeg tror desværre ikke at vi får lov til at beholde Tofod særlig længe, da han også har udtalt at han ønsker et udlandseventyr snart.
Afslutningsvist mener jeg også at vi har været blinde passagerer blandt de øvrige i Top-6 (Bortset fra et par enkelte kampe) Præstationerne har været meget svingende med tendens til et lavt bundniveau.
Jeg har præcis samme tanker. Proces narrativet om at sammenspille et hold bliver utroværdigt i længden når flere af samme spillere bliver solgt og man må begynde forfra. Jeppe Kjær kunne være en fed tilgang, men han er desværre allerede hypet. Og skal man tro rygterne er der +50 scouts der har ham i sigte, så han kommer næppe til Farum.
Fraset Kudus og Damsgaard som er vores stjerner i sæsonen er den gode TOFOD stærkt i hælende som en af årets profiler. Han arbejder stenhårdt, lukker intelligent rummene af, og er samtidig bevægelig - både med og uden bold. Modsat "den vandrende pind" Jaxe. Jeg tror desværre ikke at vi får lov til at beholde Tofod særlig længe, da han også har udtalt at han ønsker et udlandseventyr snart.
Afslutningsvist mener jeg også at vi har været blinde passagerer blandt de øvrige i Top-6 (Bortset fra et par enkelte kampe) Præstationerne har været meget svingende med tendens til et lavt bundniveau.