Skal man have den triste hat på, så blev vi “redet” af at de to nedrykkere var så dårlige i første halvsæson. Det kan vi måske ikke regne med fremover. På den baggrund og med en svækket trup, ved afgang af to profiler, så kan det for folk udefra godt se kritisk ud. Det er jo også rigtigt at vi sluttede af med mange ubesejrede kampe, men kun enkelte sejre.
Så for folk udefra er der ikke meget der taler for at det blir anderledes.
Vi ved jo heldigvis bedre :0)
OB uden Fenger, Sabbi og ikke mindst Jebali, som ofte spiller fremragende mod os. De har også haft en skidt optakt.
Vinder vi?
Så for folk udefra er der ikke meget der taler for at det blir anderledes.
Vi ved jo heldigvis bedre :0)
OB uden Fenger, Sabbi og ikke mindst Jebali, som ofte spiller fremragende mod os. De har også haft en skidt optakt.
Vinder vi?