En absolut godkendt indsats i OB som jeg, som en premierekamp, vil vurdere som "over middel" altså noget i stil med et 10-tal.
En lidt nervøs indsats i 1. halvleg der afgjort blev løftet i 2. halvleg, trods pres fra OB. Enig i at Diomande og Antman ikke helt er hvor de skal være endnu. Til gengæld var Ernest Nuamah den positive oplevelse. Schjelderup synes jeg også så god ud da han kom ind. Når jeg ikke havde Schjelderup i min start-11´er var det i øvrigt fordi han ikke havde spillet særligt meget i optakten - vistnok pga. noget maveonde. Han er selvfølgelig i min favorit-11´er fremadrettet.
Der var nogle positive takter i pasningsspillet på den første 1/3 af banen som jeg så som meget forbedret. Trods pres turde man blive ved med at spille og formåede at holde fast i bolden. Til gengæld formåede man ikke helt de etablerede angrebsmønstre med tålmodighed. Til gengæld gik det ret godt når man angreb med fart. Derudover så det ud til, at man havde fået indøvet nogle nye hjørnesparkskombinationer hvor man lykkedes med at få tømt et område i feltet som man derefter fik spillet bolden over i.
Offensiven halter stadig lidt der burde være scoret flere mål. Xg hedder 3,36 - 0,79 i FCN´s favør. Det var godt nok ærgerligt at se Nygrens afbrænder i slutningen af kampen. Det burde have givet ham god selvtillid at have puttet den ind men, forhåbentlig ikke det modsatte af ikke at gøre det.
Men en absolut positiv start på sæsonen - og så ligger FCN jo nr. 1!
En rigtig god ting i FCN´s kommunikation synes jeg altid er, at FCN poster Flemming P´s kommentarer umiddelbart efter kampen. Det giver altid en god indsigt: https://fcn.dk/2022/07/flemming-p-efter-premieresejr-vi-har-en-meget-homogen-trup/
En lidt nervøs indsats i 1. halvleg der afgjort blev løftet i 2. halvleg, trods pres fra OB. Enig i at Diomande og Antman ikke helt er hvor de skal være endnu. Til gengæld var Ernest Nuamah den positive oplevelse. Schjelderup synes jeg også så god ud da han kom ind. Når jeg ikke havde Schjelderup i min start-11´er var det i øvrigt fordi han ikke havde spillet særligt meget i optakten - vistnok pga. noget maveonde. Han er selvfølgelig i min favorit-11´er fremadrettet.
Der var nogle positive takter i pasningsspillet på den første 1/3 af banen som jeg så som meget forbedret. Trods pres turde man blive ved med at spille og formåede at holde fast i bolden. Til gengæld formåede man ikke helt de etablerede angrebsmønstre med tålmodighed. Til gengæld gik det ret godt når man angreb med fart. Derudover så det ud til, at man havde fået indøvet nogle nye hjørnesparkskombinationer hvor man lykkedes med at få tømt et område i feltet som man derefter fik spillet bolden over i.
Offensiven halter stadig lidt der burde være scoret flere mål. Xg hedder 3,36 - 0,79 i FCN´s favør. Det var godt nok ærgerligt at se Nygrens afbrænder i slutningen af kampen. Det burde have givet ham god selvtillid at have puttet den ind men, forhåbentlig ikke det modsatte af ikke at gøre det.
Men en absolut positiv start på sæsonen - og så ligger FCN jo nr. 1!
En rigtig god ting i FCN´s kommunikation synes jeg altid er, at FCN poster Flemming P´s kommentarer umiddelbart efter kampen. Det giver altid en god indsigt: https://fcn.dk/2022/07/flemming-p-efter-premieresejr-vi-har-en-meget-homogen-trup/