@RasmusGunnar
Vi ved jo ikke så meget da FCN af en eller anden grund ikke skriver så meget om det. Mit umiddelbare gæt er at FCN U19/U17 er i opstartsfasen og ikke helt er i omdrejninger endnu. Jeg går stærkt ud fra at ideen om det kombinerede "internationale akademi" stadigvæk består.
Det var også mit indtryk. Altså næsten rent RtD. Er spillerne fra akademiet i Farum ikke gode nok, eller har der været andre prioriteter?
Vi ved jo ikke så meget da FCN af en eller anden grund ikke skriver så meget om det. Mit umiddelbare gæt er at FCN U19/U17 er i opstartsfasen og ikke helt er i omdrejninger endnu. Jeg går stærkt ud fra at ideen om det kombinerede "internationale akademi" stadigvæk består.
FCN - you might say I'm a dreamer...
Gør fodbolden tilgængelig! :)