Det er fedt at se at vi også kan komme ud af et lavt forsvar. Hvis vi har fået styr på det, ser det lyst ud for sæsonen..... Afhængigt af hvor mange der når at blive skudt af inden 1. september.
Det er nu 13 kampe i streg at FCN er ubesejret, hvis man kun tæller betydende kampe med og undlader træningskampe. Det er faktisk ny rekord for FCN. Og ja, forsvaret er eddermaneme forbedret om end Lyngby var tættere på en de to andre hold i går. Og så er der stadig liiige en usikkerhed om Hansen i feltet...
Jeg tror ikke der er så mange der når at blive skudt af. Eneste kandidat lige nu er vel Villadsen. Derudover kunne Frese og Jaxe måske også være kandidater, men med mindre sandsynlighed. Så kan der måske være en enkelt el. to der findes for lette. På den anden side er truppen pt. kun på 25 og man plejer at have en trup på omkring 30. Sidstnævnte er måske også et udtryk for, at man er begyndt kun at lukke dem op man er sikre på har tilstrækkelig kvalitet, hvor man tidligere har givet flere chancen. Men der kan jo stadig nå at komme et par stykker fra U19 og RTD.