Jeg er altid lidt forsigtig (Læs: pessimistisk) når jeg skal forudse kampene.
Viborg er et godt hold og de har vind i sejlene. Dog vil jeg sige, at hvis vi vil være et tophold, så skal sådan en hjemmekamp vindes.
Meget taler også for en sejr. Viborg med et hårdt program i øjeblikket, vores nye kunststofbane og at Viborg presser højt og giver mulighed for omstillinger.
Jeg havde næsten frygtet kampen mere, hvis det var et hold der stiller sig ned og står kompakt.
Vi ser også bedre og bedre ud med bolden og står godt i forsvaret. Selvtilliden må også begynde at være i top hvilket kan gøre os lidt mere frigjorte.
Var det ikke her i august at Mario Dorgeles skulle fylde år og derefter være opstillingsparat?