På jeres ungdomshold har I ham der Kumado. Tænker han kan gøre det okay. Ellers har vel Coulibaly engang spillet pladsen da han har været alt muligt mand på jeres hold.
FC Nordsjælland gør det fornuftigt. Kunne godt gå hen og blive en ok sæson.
Rasmus Højlund jeg anbefalede jer sidste sæson. Som nogle af jer herinde godt kunne se virke i FCN og andre ikke, gør det vist okay i Sturm Graz :-p
Jeg synes personligt I stadig mangler en ægte angriber.
I havde en chance hvor Nuamah spiller den tværs indover men ingen af jeres spillere nåede bolden. I går så jeg en identisk situation for FC Midtjylland hvor Sory Kaba nemt prikkede den ind.
Mange af jeres nuværende mål er sværere end det behøver at være når man ser på xG. Nu har Lyngby og Viborg vundet stat duellen. FCN har bare været super effektive. Det kan sagtens se vende.
FC Nordsjælland gør det fornuftigt. Kunne godt gå hen og blive en ok sæson.
Rasmus Højlund jeg anbefalede jer sidste sæson. Som nogle af jer herinde godt kunne se virke i FCN og andre ikke, gør det vist okay i Sturm Graz :-p
Jeg synes personligt I stadig mangler en ægte angriber.
I havde en chance hvor Nuamah spiller den tværs indover men ingen af jeres spillere nåede bolden. I går så jeg en identisk situation for FC Midtjylland hvor Sory Kaba nemt prikkede den ind.
Mange af jeres nuværende mål er sværere end det behøver at være når man ser på xG. Nu har Lyngby og Viborg vundet stat duellen. FCN har bare været super effektive. Det kan sagtens se vende.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.