Kampen mod Viborg var både opløftende og frustrerende på én gang. Egentligt en god kamp mellem to hold med klare styrker og klare opfattelser af hvordan kampen skulle gribes an.
1. halvleg som bedste hold på banen, gode bolde op igennem Viborgs pres og god ro på bolden.
2. halvleg var helt anderledes, Viborgs pres lykkedes, det bliver stresset og vi bliver ikke i stand til at holde fast i bolden. Og når vi så kommer afsted i de ellers fine omstillinger vi får bliver der taget nogle ærgerlige beslutninger og det bliver til ingenting.
Og når hr. Redder(lig) med fløjten så hopper på den langhårede prinsesses hopperier bliver det endnu sværere at få noget godt ud af den halvleg.
Og så ender det helt mærkeligt med både Marxen der går i stykker stort set inden han er løbet på banen og bliver rent parering til sidst.
Vi er alt i alt heldige med at Viborg ikke får udnyttet en af sine chancer dér og at vi får 3 point ud af den omgang.
Så der er noget at arbejde med mod AaB. Dorgeles har nu fået en fin præsentationsvideo, og han bliver spændende at følge. Hvis ikke Bidstrup (som var frygteligt savnet) er klar til næste kamp, kunne det måske tænkes at han starter direkte inde?
Og så håber jeg da at Marxen/Kian/Frese er klar, ellers begynder det at se lige vel tyndt ud i bagkæden. Specielt med karantænen til Villa modsat, hvor jeg da håber at Frese starter og med Svensson så får den anden back tilbage.
Og en spændende tidspunkt at møde et presset AaB hold i Aalborg som ellers er et svært sted at spille. Point ville være dejligt i den kamp, for efterfølgende hedder det Silkeborg, FCK, FCM, hvilket ikke smager af en kæmpe pointhøst.
1. halvleg som bedste hold på banen, gode bolde op igennem Viborgs pres og god ro på bolden.
2. halvleg var helt anderledes, Viborgs pres lykkedes, det bliver stresset og vi bliver ikke i stand til at holde fast i bolden. Og når vi så kommer afsted i de ellers fine omstillinger vi får bliver der taget nogle ærgerlige beslutninger og det bliver til ingenting.
Og når hr. Redder(lig) med fløjten så hopper på den langhårede prinsesses hopperier bliver det endnu sværere at få noget godt ud af den halvleg.
Og så ender det helt mærkeligt med både Marxen der går i stykker stort set inden han er løbet på banen og bliver rent parering til sidst.
Vi er alt i alt heldige med at Viborg ikke får udnyttet en af sine chancer dér og at vi får 3 point ud af den omgang.
Så der er noget at arbejde med mod AaB. Dorgeles har nu fået en fin præsentationsvideo, og han bliver spændende at følge. Hvis ikke Bidstrup (som var frygteligt savnet) er klar til næste kamp, kunne det måske tænkes at han starter direkte inde?
Og så håber jeg da at Marxen/Kian/Frese er klar, ellers begynder det at se lige vel tyndt ud i bagkæden. Specielt med karantænen til Villa modsat, hvor jeg da håber at Frese starter og med Svensson så får den anden back tilbage.
Og en spændende tidspunkt at møde et presset AaB hold i Aalborg som ellers er et svært sted at spille. Point ville være dejligt i den kamp, for efterfølgende hedder det Silkeborg, FCK, FCM, hvilket ikke smager af en kæmpe pointhøst.